راهکارهای عملی براندازی رژیم
ما همه مانکن هستیم

راه راه: همانطور که شاهد هستید رژیم ایران دیگر شورش را درآورده و همینطور بیخودی هی دارد بزرگ می‌شود و عمرش به چهل سال رسیده که بیش از دو و نیم برابر استانداردهای جهانی است. تمامی متفکران غربی و شرقی نیز در خصوص این پیشرفت‌ها در عین ابراز «ایول به ایران» معتقدند «بسه دیگه حالا… هی ما هیچی نمی‌گیم». در همین راستا تصمیم گرفتیم سه گام عملی و کاربردی برای براندازی رژیم مذکور تقدیم شما کنیم تا از شر این رژیم راحت شوید:

گام اول- شاید در نگاه اول باورتان نشود اما اولین و واضح ترین راه برای براندازی رژیم، خروج از کشور است. مغزتان را بردارید و فرار کنید. درست است که معمولاً فرار مغزها وقتی اتفاق می‌افتد که شما استعدادی داشته باشید و این استعداد در کشور در حال تلف شدن باشد. اما مگر نه اینکه اگر رژیم نبود الان شما هم برای خودتان استعداد داشتید؟ و مگر نه اینکه دلیل اصلی گران شدن عوارض خروج از کشور همین است و کار خودشونه؟ پس به نشانه اعتراض، زمین بازی ـ یعنی زمین ایران ـ را ترک کنید. درست است که نهایتاً کارگر رستورانی در ترکیه یا کانادا می‌شوید اما پیازهای رستوران آنها را خرد کردن قطعاً حتی از استاد دانشگاه شدن تحت سلطه این رژیم باکلاس‌تر است. ضمناً در این حالت بعد از مدتی ایران خالی از سکنه می‌شود و خودبه‌خود و بدون هیچ‌گونه هزینه و خونریزی، حکومت بدون مردم از قدرت می‌افتد. پس با اولین پرواز، فریاد اعتراض خود را به آسمان برسانید. انتشار عکس‌های مناطق توریستی مقصد در صفحات مجازی‌تان ـ حتی اگر پایتان هرگز به آن مناطق نرسد ـ و گفتن جمله «اصن من دیگه تو این مملکت کوفتی نمی‌مونم» قبل از سفر حتماً توصیه می‌شود. همچنین بهتر است پس از رسیدن به مقصد، خبر رسیدن خود را توییت کنید و چشم تمامی طرفداران رژیم را دربیاورید. آدرس کمپ مقصد را در صورت امکان به خانواده ارسال کنید. مراقب باشید.


گام دوم: اگر فرار مغزها حکومت را به گل ننشاند یا خود شما قصدِ ـ یا از آن مهم تر، پولِ ـ خروج از کشور را ندارید پس مجبورید از راهکارهای داخلی استفاده کنید. بهترین این روش‌ها «فعالیت هوشمند» است. «فعال» باشید. به کوری چشم طرفداران رژیم، نوه‌ها و نتیجه‌ها و نبیره‌ها و ندیده‌های خانواده صلح طلب و ضدّ دیکتاتور شاهِ پهلوی را در صفحات شخصی‌شان یا حتی صفحات فیک و فن‌پیج‌شان دنبال کنید. تا می‌توانید زیر همه نوشته‌های سیاسی و غیرسیاسی مجازی‌تان هشتگ #من_براندازم بزنید. زیر پست‌های طرفداران حکومت آخوندها شکلک بگذارید تا حرص‌شان دربیاید. روی صندلی‌های پارک و دانشگاه، آدامس بچسبانید و در خیابان آشغال بریزید. از قانون اساسی و همه قوانین مصوّب رژیم آخوندی تخلّف کنید.

می‌توانید حتی چراغ قرمز را رد کنید و همزمان به رژیم فحش بدهید. حتماً اگر ترافیک خیابانی زیاد بود در تاکسی به رژیم فحش بدهید. اگر ماشین جلویی ناگهان ترمز گرفت هم می‌توانید به رژیم فحش بدهید. اگر نفر آخر صف نانوایی بودید و نان به شما نرسید هم می‌توانید به رژیم فحش بدهید. کلاً فحش بدهید. مخصوصاً اگر دیدید چند نفر جمع شده‌اند و به چیزی اعتراض می‌کنند سریع قاطی آنها شوید و شما هم برای خودتان اعتراض کنید و فحش بدهید و بقیه را هم خفه کنید. سطل آشغال‌ها را بسوزانید. شیشه مغازه‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس را پایین بیاورید. همه جا اعتراض کنید. ضمنا بی‌بی‌سی فارسی همراه شماست. (بنابراین ژست هنگام سلفی در حال براندازی رژیم را فراموش نکنید که یادگاری بماند.) نترسید چون ما همه مانکن… چیزه! با هم هستیم.

گام سوم- اگر فعالیت هوشمند، به هر دلیلی در برابر رژیم جواب نداد دیگر نوبت کاربردی‌ترین و در عین حال خشونت‌آمیزترین راهکار برای براندازی است. تمام ظلم هایی که حکومت در حق‌تان کرده را به ذهن بیاورید و خشم خود را متمرکز کنید. فقط به براندازی و آزادی از چنگال رژیم فکر کنید و همه با هم برای آزادی ایران ساعت هشت شب اتوها را به برق بزنید. شبکه برق‌رسانی حکومت را با مصرف فوق‌العاده برق از کار بیندازید. هر ایرانی، یک اتو. شما پیروزید دوستان. شما حتماً با این روش پیروزید. اگر هم حس کردید که پیروز نشده‌اید مطمئن باشید که داغید و حالی‌تان نیستید وگرنه رژیم قطعاً ورافتاده است. اتو را فراموش نکنید. موفق و برانداز باشید.

۲ Comments

  1. safura ۱۳۹۶-۱۱-۱۸ در ۱۱:۲۴ ق٫ظ- پاسخ دادن

    پس من یه شکلک بذارم حرصت دربیاد:)))

  2. مهدی ۱۳۹۶-۱۱-۱۷ در ۳:۲۹ ب٫ظ- پاسخ دادن

    جالب بود

ثبت ديدگاه




عنوان