توئيزر 91
مشاور پاشنه بلندت را تکرارکن

عیدی تکرار
رییس دولت مژده داد که «عیدی امسال دولت به مردم این است که مردم توانستند، با ایستادگی، تصمیمات آمریکا را به سمت دیگری هدایت کنند». حسن روحانی با اعلام عمومی این مژده افزود: فقط این دولت است که به مردم هِی عیدی می دهد ومردم باید قدر این عیدی های دولت را بدانند و به آن احترام بگذارند. وی از برنامه ریزی برای دادن عیدی های دیگر به مردم خبرداد و گفت: دولت تدبیر و امید در نظر دارد این عیدی دادن به مردم را تا ۱۴۰۰ تکرارکند.
گفتنی است، پوشیدن لباس زیر، زیرِ لباس رو؛ نوشیدن آب از آبخوری بوستان های منتخب؛ پُرکردن فُرم درخواست وام با خودکار آبی و افزایش ۳۵درصدی حقوق مدیران دولتی درسال ۹۸، از دیگر عیدی هایی است که به زودی به دست مردم داده خواهدشد.

واکندن بالش
صادق خرازی گفت: «خودمان، نیروهای مسئله دار اصلاح طلب را حذف کنیم» بروند هرچقدر می خواهند از بالش استفاده کنند. دبیر حزب ندای ایرانیان، نام این حزب را مردانه دانست و تأکیدکرد: صحبت کردن با روحانی فایده ای ندارد، زیرا او هروقت می خواهد از ما استفاده می کند و هروقت نمی خواهد، نمی کند. وی با اشاره به کشته شدن همسر نجفی، توسط نجفی – شهردار اسبق تهران – پیشنهادکرد همه اصلاح طلبان و فعالان طرفدار دولت، واکندن بالش هایشان را بگذارند برای بعد از انتخابات مجلس.
خرازی همچنین به لزوم استفاده از صداخفه کن، به جای بالش، اشاره کرد و حل و فصل مسائل خانوادگی در وان حمام را نشانه مدرک MIT و توجه به بهداشت و محیط زیست، دانست.  

مشاور پاشنه بلند
زنان شاغل ژاپنی، کمپین «نه به کفش پاشنه بلند» راه انداختند. همزمان با سفر «شینزو آبه»، نخست وزیر ژاپن به تهران، زنان شاغل ژاپنی درنامه سرگشاده ای، از وی خواستند تا فرد شایسته ای را به سمت «مشاور کفش پاشنه بلند» در دولت ژاپن منصوب کند تا حال کنند. همین زنان ژاپنی در پاراگراف دوم، بند اول، خط سوم نامه سرگشاده مذکور، نوشتند: داری میری تهران، از اونا یادبگیر. اشاره زنان فوق الذکر به تعدد مشاوران و معاونان رییس دولت ایران در امور مختلف است که هرسال به تناسب افزایش نرخ تورم، به تعداد آنها افزوده می شود.
بد نیست بدانید، از آغاز سال جدید(۱۳۹۸)، حقوق مدیران و مشاوران رده یک دولت ژاپن، به حدود ۲۳ میلیون تومان! در ماه رسیده اما هنوز از بلیط نیم بهای بازدید از باغ وحش توکیو و ۳۰درصد تخفیف سوارشدن جت اسکی در سد ژین مین سان، خبری نیست.

يك ديدگاه

  1. ممد ۱۳۹۸-۰۳-۱۹ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ- پاسخ دادن

    ??????

ثبت ديدگاه




عنوان