مصوباتی برای آسایش در ایام اعتصاب
مصوبات شلم شوربایی در انگلیس

همزمان با اعتصاب سراسری در انگلیس تمام روزهای تقویم برای اعتصاب رزرو شد. در همین راستا شورایی متشکل از سازمانهای «بهداشت، پست و حمل نقل» مصوبات خود را  قبل از اعتصاب خود شورا به شرح زیر اعلام کردند:

         – کلیه بیماری‌ها از سرماخوردگی گرفته تا تصادفات (به جز قطع نخاع که به مویی بند باشد)، سوختگی‌ها (به جز سوختگی در حدی که شبیه سوخت فسیلی شده و احتمال حمله به فرد برای سوخت زمستان وجود داشته باشد) تا سکته‌های مغزی، قلبی سوسول بازی تلقی شده و به علت اعتصاب پرستاران فقط به مشمولین بندهای داخل پرانتز خدمات ارائه می‌گردد.

افرادی که جزو مشمولین داخل پرانتز هستند به علت اعتصاب رانندگان آمبولانس‌ها، با نیروهای جایگزین (ارتش) تماس بگیرند. در صورتی که ارتش این افراد را با معترضین اشتباه نگیرد، به نزدیک‌ترین مرکز درمانی که تعطیل نشده باشد، می‌رساند.

«ضمنا مادران بارداری که توسط قابله و در خانه وضع حمل کنند، اسم بچه را رایگان دریافت می‌کنند»

         – هیچ یک از کارت پستال‌های تبریک کریسمس، درخت کریسمس، گوی برفی، بابانوئل زنده و… به علت اعتصاب کارکنان پست ارسال نمی‌گردد. ضمنا تمامی حشرات موذی که به علت تاخیر در ارسال بسته‌های فاسد شدنی بی‌ادبی کرده و بسته‌ها را باز کرده‌ بودند، از هدایای کریسمس‌ پیشاپیش تشکر کردند. تنها پیام‌های کاغذی حاوی «بوس بوس و قلب» که قابلیت حمل توسط پاهای نازک کبوتران نامه‌بر را داشته باشند، ارسال می‌گردند. در صورتی که کبوتران هم اعتصاب کنند، پیام‌ها را برای اهل و عیال می‌برند، نگران نباشید.

         – کلیه وسایل حمل و نقل عمومی از جمله قطارها، اتوبوس‌ها، متروها به جز سرویس حمل و نقل سلطنتی ملکه جوان‌ مرگ شده (کالسکه، اسب، فیل و سایر حیوانات حمّال) به علت اعتصابات سراسری قادر به ارائه سواری نمی‌باشند. در صورت نیاز به وسیله حمل و نقل ابتدا از تعطیلی یا باز بودن محلی که قصد دارید به آنجا بروید اطمینان حاصل کنید، شاید اصلا وسیله لازم نشد.

ثبت ديدگاه




عنوان