اخبار مهم ترین تحولات صدا و سیما
نبندیم دهان ها را

راه راه: برنامه جهان آرا تعطیل شد
به نقل از خبرگزاری نهاد ریاست جمهوری، برنامه جهان آرا با اشاره یک فرد آشنا تعطیل شده است. این منبع کاملا خودمانی علت این کار را اینگونه اعلام کرد «اعضای دولت با پخش این برنامه رویشان نمی شد در جمع خانواده تلویزیون ببینند، لازم بود ضربه شستی به مخالفان دولت نشان دهیم. وی افزود اگر ما عرضه جمع کردن یک برنامه را نداشته باشیم که باید به زندانی شدن نوابغ مملکتمان تن بدهیم. به جان شما»

برنامه عصرانه تعطیل شد
همان فرد آشنا گفت «به اعتقاد دولت این همه روشنگری در برنامه های تلویزیونی چیز خوبی نیست». ناگفته نماند *بسته های پیشنهادی دولت برای صدا و سیما از اخبار گرفته تا برنامه های کودک مثل خاله رشید پونه، همزمان با کمک رسانی به سیل زدگان به دست صدا و سیما رسیده که حاوی محتوای بسیار مثبت و مسرت بخش از اقدامات دولت است که تاکنون جایی پخش نشده.* یک مقدار از بسته هم بیرون مانده بود که اسم «نبندیم دهان ها را» با محوریت موضوعات چالشی از آن دیده می شد.

برنامه ثریا تعطیل شد
همان منبع دیگر نتوانست جلوی خودش را بگیرد و اعتراف کرد ثریا به عنوان مادر برنامه های چالشی زودتر از همه از میان ما رفت. خیلی دولتی و با کلاس بخواهیم بگوییم؛ در راستای سیاست های حذف برنامه های اضافی صدا وسیما، قرعه کشی انجام شد و یک قرعه از شبکه یک و دو قرعه از شبکه افق درآمد و صبح بیدار شدیم دیدیم برنامه ثریا زودتر از بقیه متوقف شده است.

نتیجه‌گیری: با توجه به سرعت و شدت تحولات صورت گرفته در دو هفته اخیر میتوان حساب کرد تا دو هفته دیگر به جز برنامه اعجوبه ها که بزرگترین چالش آن «لاغری یک هویی مجری» است، شاهد هیچ برنامه دیگری نباشیم و از برفک های زمستانی تلویزیون در این روزهای سرد لذت ببریم.

ثبت ديدگاه




عنوان