مواردی جهت فرهنگ‌سازی صهیونیست‌ها
نخواستن نتوانستن است

شماره: ۶/۹/۶۵۸۶۶۹
تاریخ: ۲۰۲۳/۱۰/۸
پیوست: اتوبوس
ارجحیت: آنی
طبقه‌بندی: به کلی سرّی
«به نام دیوار ندبه»
به: کلیه شبکه‌های تلویزیونی و واحدهای رسانه‌ای
از: دفتر نخست وزیری اسرائیل
با سلام، با توجه به شرایط جنگی کنونی و بی‌نظمی اجتماعی (شیر داخل شیر بودن وضعیت شهرک‌های صهیونیستی) به دلیل حمله یهویی فلسطینیان، موارد ذیل جهت فرهنگ‌سازی، اِعمال رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی فوری به شهرک‌نشینان ابلاغ می‌گردد:
۱- نمایش اسلوموشن صحنه‌های فرار شهرک‌نشینان به پناهگاه، همراه با زیرصدای موسیقی تیتراژ «آن‌شرلی با موهای قرمز» به جهت تأثیرگذاری بیشتر در مخاطب و همگام‌سازی جمله «آن! تکرار غریبانه فرارهایت چگونه گذشت؟» با تصاویر مذکور، جهت لذت‌بخش کردن بستن فِلِنگ. 
۲- تولید برنامه‌های هنری در شبکه طویلوت تاپالانوت، حول محور جمله معروف «ناتانائیل! ای کاش عظمت در نگاه تو باشد، نه در آنچه بدان می‌نگری.» شهرک‌نشینان باید در شرایط جنگی کنونی، با این نگاه آمیخته شوند. هر جایی می‌تواند عظمت و زیبایی خود را داشته باشد. اینجا نشد، بازگشت به قاره سرسبز و زیبای اروپا نیز می‌تواند باشکوه و باعظمت باشد.
۳- روشنگری روزافزون در مورد هدف ساخت دیوار حائل، که برای پرورش شهرک‌نشینان ورزشکار و جابه‌جایی رکورد جهانی در رشته ورزشی پرش با نیزه بوده است و نه چیز دیگر. لذا گذشتن فلسطینیان با پاراگلایدر از روی آن، خدشه‌ای به این هدف غیرسیاسی، وارد نمی‌کند.
۴- آگاهی بخشی به جامعه در این خصوص که باز نکردن در به روی غریبه‌ها تا اطلاع ثانوی بدون محدودیت سنی اعمال شود (مگر در صورت دیدن دست‌ها از زیر در یا آیفون تصویری و اطمینان حاصل کردن از عدم همراه داشتن آرپی‌جی).
۵- ابلاغ به همه خبرنگاران واحد‌های خبری، تا هنگام به صدا‌ درآمدن آژیر خطر، جلوی دوربین از هرگونه فرار واضح، اکیداً خودداری نموده و حتی الامکان با جملاتی نظیر؛ «من برم آب بخورم بیام»، «دارن منو صدا می‌کنن»، «آخ‌آخ دستشوییم گرفت» و غیره، جهت القای امنیت روز افزون در سایه دولت صهیونیستی تلاش کنند.
۶- القای «ازدحام نکنید. اتوبوس زیاده. برای همه جا هست. بابا برو تو اتوبوس بعدی و…» به شهرک‌نشینان در حال فرار جهت جلوگیری از بی‌نظمی و کاهش خر داخل خر بودن وضع جامعه.
 
رونوشت: شبکه اینترنشنال جهت ابلاغ بند ۵ به صورت ویژه به خبرنگاران و تذکر جدی در خصوص استفاده دائمی از پوشک‌های باکیفیت هنگام ضبط گزارش.
                  امضا                       
                  رئیس دفتر نخست وزیری اسرائیل

ثبت ديدگاه




عنوان