سبک زندگی اسلامی2109
نماز در آفیس!

راه راه: در آینده، شما اگر زیر خط فقر نباشید، احتمالا می‌توانید با ماشین پرنده خودتان بروید اداره(اداره چیه؟ اون زمان همه با کلاسن، میگن آفیس!)و یا حتی اگر مسیرتان خورد با وسایل نقلیه عمومیه هواییه می‌روید… ولی در کل منظورم این است که چون هوایی است زود می‌رسید دیگر!(از سال۱۹۲۰ تا الان از این حرف ها می‌زنند، شما زیاد جدی نگیرید! ماشین هوایی شده به خاطر بی جنبگی من و شما اختراع نخواهد شد…)در اداره هم همه ی کار ها راحت خواهد بود…(مثل همان ماشین که هوایی خواهد بود!)
اما در هر حال شما مسلمانید و در آینده هم باید سر ظهر نماز بخوانید و اداره هم که در آینده(مثل الان)استراحت گاه نیست که هروقت خواستید بروید نماز بخوانید(تازه آنجا آینده است و لازم نیست کسی آمارت را بدهد، کامپیوتر خودش حواسش به همه جا هست!)و جالب ترش اینجاست که اگر در زمان کار، تعطیل کردید و رفتید نماز بخوانید، حقوقتان هم حرام خواهد بود چون شما استخدام شدید که تا ساعت فلان کار کنید نه این که نماز هم بخوانید! سوء تفاهم نشود. کسی که در قوانین اداری اش ساعت نماز گنجانده شده برود و حقوقش هم نوش جانش. بحث با آن نامردی است که به اسم اسلام در ساعت اداری می‌رود نماز!(البته این حکم فقهی در هزار سال پیش هم همینطور و زیاد ربطی به آینده ندارد!)
امام رضا -علیه السلام- هم که وسط بحث می‌گویند الان وقت نماز است برای بحث حقوق نمی‌گرفتند که اگر ولش کردند حقوق حرام بشود، شما هم یک مغازه برای خودت بزن و بگو موقع نماز تعطیل! (تازه بعد از نماز هم مغازه را ببند و با ماشین پرنده ات با خانم بچه ها یک سر برو مریخ و نماز عشا را هم شکسته بخوان…)ولی راه انداختن کار مردم از نماز اول وقت بیشتر ثواب دارد.(حالا شما خواستی دین را سپر تنبلی و استراحتت قرار بدهی بحثش جداست!)

ثبت ديدگاه




عنوان