چند جای خالی
طنز روز | نمایندگی مجلس یا نیوفولدر؟!

راه راه:
در روزهای گذشته تقریبا هر روز شاهد کم شدن یک نفر از اعضای مجلس شورای اسلامی و پر شدن پست های مختلف از شهرداری و وزارت گرفته تا معاون رئیس جمهور توسط نمایندگان مردم بودیم. زمزمه هایی از انتصاب چند نفر دیگر شان هم شنیده می‌شود. حالا که ظاهرا خطر ورود مجید انصاری به مجلس به طور کامل برطرف شده و نماینده ها می‌توانند با خیال راحت نمایندگی مردم که برایشان حکم نیوفولدر را داشته با یک شغل دیگر عوض کنند. و با توجه به اینکه ظاهرا جز همین ۲۹۰ نفر هیچکس دیگری در کشور شایسته پر کردن جاهای خالی نیست. یا اگر هست به شغلش تعهد دارد و شغلش نیوفولدری نیست. در ادامه چند جای خالی و حساس را که می‌توان در آن از وجود نمایندگان مجلس استفاده کرد پیشنهاد می‌دهم.

_احمد نورالهی و مهدی قائدی دو بازیکن تاثیر گذار پرسپولیس و استقلال از تیم شان جدا شده و راهی لیگ امارات شده اند. با توجه به اینکه این دوتیم تا کنون موفق به جذب جایگزین مناسبی برای این دو بازیکن نشده اند. به دو نماینده مجلس جهت پرکردن جای خالی این دو بازیکن نیازمندیم. افراد دارای عکس با شورت ورزشی و کسانی که کارتون فوتبالیست ها را دیده اند در اولویت هستند.

_عزت الله ضرغامی بعد از مدت ها دوباره صاحب یک پست مدیریتی شده و احتمالا به زودی جلسات صبحانه کاری‌اش را آغاز خواهد کرد. به دلیل اینکه مدتی این جلسات تعطیل بوده، برای بازگشت به دوران اوج نیازمند برگزاری چند جلسه تدارکاتی است. به یک نماینده خوش مشرب و ناشتا جهت حضور در تمرینات آماده سازی آقای ضرغامی نیازمندیم.

_در بین ارگان های مختلف فقط آتش نشانی و سازمان اتوبوس‌رانی تا کنون از واکسن اختصاصی شان رونمایی نکرده اند. به چند نماینده که فرق ویال و رویال را با آرتور ویدال هافبک اینتر میلان می‌دانند یا سابقه فعالیت به عنوان مامور بهداشت مدرسه را داشته اند جهت رونمایی از واکسن در این دو سازمان نیازمندیم.

_به یک نماینده سحر خیز و چست و چابک جهت خرید نان سنگک دو رو کنجد نیازمندیم. برا خونه خودمون میخوام!

_آقای روحانی بعد از هشت سال فعالیت شبانه روزی در جایگاه ریاست جمهوری به یکباره خانه نشین شده‌اند و در منزل در حال استراحت هستند. با توجه به اینکه بدن ایشان به استراحت عادت ندارد و به شدت مستعد ابتلا به زخم در نواحی مجاور با بستر هستند. به دو نماینده با توانایی بدنی بالا جهت همزدن ایشان و جلوگیری از ته گرفتن شان نیازمندیم.

_این روزها هرکس یک بار قابلی پلو خورده تحلیل گر مسائل افغانستان شده، برای مجلس خوب نیست که نماینده ای را در این عرصه تقدیم جامعه نکند. به چند نماینده جهت تحلیل مسائل افغانستان نیازمندیم. همین که بدانند اسم همه مردم افغانستان شنبه و دوشنبه و جمعه و باقی روز های هفته نیست کافی است.

_این روز ها شاهد حضور فعال بازیگران و ورزش کاران در عرصه آگهی های بازرگانی و تبلیغات هستیم. وقتی آنها توانسته اند نمایندگان مجلس که پیش فرض بهترین گزینه برای هر شغل و جایگاهی هستند چرا نتوانند؟ نماینده های دارای موی بور یا چشم رنگی یا توانایی مکالمه با یخچال فریزر در اولویت هستند.

_در پایان به چند نماینده برای خالی نماندن ساختمان مجلس و آب دادن به گلها نیازمندیم.

يك ديدگاه

  1. الهام بخشی ۱۴۰۰-۰۶-۰۹ در ۰:۳۳ ق٫ظ- پاسخ دادن

    عالی بود

ثبت ديدگاه




عنوان