ممدبن سلمان استخدام می‌کند
نه صدا نه سیما جانم فدای الریال السعودی

راه راه:

شرکت جیره‌پرداز اخوان سعود به‌جز مُقرن، با عاملیت ممدشون در نظر دارد از طریق یک آزمون استخدامی کاملا دموکراتیک، جهت تکمیل کادر رسانه‌ای(مجازی، دیداری، شنیداری، زیرآبی) خود، اقدام به جذب نیرو نماید.
الف. شرایط اصلی:
۱٫ پشیمانی از داشتن تابعیت ایرانی
۲٫ عدم تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حتی یه ذره
۳٫ متدین به اسلام ناب آمریکایی یا یکی از فرقه‌های مورد تایید ملکه فخیمه بریتانیای کبیر
۴‌ داشتن حداقل دو مورد سو پیشینه مؤثر(گواهی مدرسه در مورد دزدیدن مدادتراش همکلاسی‌ها یا خیانت به دوستان نزدیک نیز موردقبول است)
۵٫ وابستگی به حداقل یکی از گروه‌های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی از قبیل جیش الظلم، گروه‌های تجزیه‌طلب(متقاضی محترم باید حداقل دو پست و پنج استوری در پیج شخصی مبنی بر حمایت از این گروه‌ها احراز نماید.)
۶٫ داشتن حداقل یک نوع بیماری و مرض روحی و روانی(از متقاضیان تست سلامت خاشقچی گرفته خواهد شد)
۷٫ برخورداری از هوش و ذکاوت بسیار زیاد(این شرط تزئینی می‌باشد)
۸٫ حضور به‌موقع در کلیه اغتشاشات، به‌ویژه با شعار «نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران» یا «ما آریایی هستیم عرب نمی‌پرستیم». (قرار گرفتن یکی از این شعارها به‌عنوان عکس پروفایل هم مورد تائید است)
۹٫ آشنایی کامل نسبت به تاریخ و جغرافیای منطقه و جهان(خصوصا بلد بودن اسم خلیج فارس)
۱۰٫ آشنایی خیلی خیلی اجمالی به کامپیوتر(در حد نوشتن نظر -ترجیحا الفاظ رکیک- و ارسال در شبکه‌های اجتماعی)
ب. سهمیه‌ها:
۱٫ به‌موجب قانون تائید شده توسط مفتی اعظم، افراد ذیل از سهمیه ۱۰۰درصدی برخوردار بوده و بدون آزمون کتبی و شفاهی، همین‌طور مفتی‌مفتی به استخدام درخواهند آمد:
۲٫ افراد دارای سابقه در ساواک، موساد، گا.گ.ب، ام.آی.سیکس، سی.آی.ای و سی سی یو(آخرین مورد جهت خواندن شعر ما گل‌های ایرانیم، در خدمت سلمانیم، بالای سر ملک سلمان در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشد)
۳٫ نخاله‌های به‌جامانده از سازمان منافقین(به واجدان شرایط سهمیه پوشک مکفی تعلق خواهد گرفت)
۴٫ محکومان امنیتی، اقتصادی، جانی و روانی و افرادی که قبلاً توسط یکی از همکاران در لندن یا آمریکا پذیرش شده و به هر دلیل اخلاقی و غیراخلاقی اخراج شده‌اند.

شرایط کار:
۱٫ پرداخت دستمزد به ریال عربستان
۲٫ امکان بستن کراوات برای آقایان(و حتی پاسور بازی کردن)
متقاضی باید بنا به تشخیص کارفرما در هر ساعت از شبانه‌روز، و به ای نحو کان، آماده وطن‌فروشی باشد.
۳٫ متقاضیان پس از قبولی ملزم به ارائه تعهد کتبی بر پذیرش این قوانین خواهند بود:
-تُمبون(باور قلبی به اینکه تمام مخالفان ما در صداوسیما، بازجو یا مزدور یا وطن‌فروش هستند)
-شترگاو(شاید حین کار تجاوز یا بی‌اخلاقی اتفاق بیفتد که لازم به گزارش دادن و این سوسول‌بازی‌ها نیست خودمان در جریانیم)
-لا ایران، لا لا ایران( متقاضی باید به مرحله‌ای برسد که به محض شنیدن هر پیامی از عزت و اقتدار ایران، یا راهپیمایی مردمی ۹دی در حمایت از انقلاب اسلامی رم کرده و برنامه را قطع کند یا خودش را به غش کردن بزند، حتی وسط برنامه زنده.

تبصره۱
کلیه افراد دارای نام اصیل ایرانی ولو اسامی شامل حروف (گ.پ.چ.ژ) از قبیل چنگیز، مزدک، مهناز، آرش و… در اولویت پذیرش خواهند بود(تعهد تغییر نام به یکی از این اسامی مورد قبول است)
تبصره۲
متقاضیانی که در بخش ورزشی مشغول به کار می‌شوند، لازم است ضمن عدم رعایت بی‌طرفی رسانه‌ای، هر چه زودتر هواداری خود از یکی از تیم های النصر، الاهلی و سایر ال ها اعلام نمایند.
تبصره۳
کارفرمای شریف و سخاوتمند سعودی مجاز است هر لحظه که اراده کند، قرارداد و حتی خود فرد تحت فرمان را با شمشیر یا اره برقی از حیز انتفاع ساقط کند. بدیهی است طرف مقابل وقت و فرصت هیچ‌گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

ثبت ديدگاه




عنوان