شاخصه های یک مجلس ناقوی
هرچی فشل تر بهتر

راه راه: آنقدر مجلس‌های قوی داشته ایم که الان واقعا نوبتش است که یک مجلس درب و داغان را با انتخاب هایمان درست کنیم. این شما و این چند شاخصه یک مجلس قوی که مطمئنا نباید در انتخاب‌های شما وجود داشته باشند:
– بدو بدو زیادی: اگر نماینده‌ها زیادی برای مردم حوزه انتخابیه‌شان بدو بدو بکنند و به این وزیر و آن وزیر رو بزنند، خسته می‌شوند و دیگر نمی‌توانند مراحل جدید انگری بردز را رد کنند و برای کشور افتخار بیافرینند.
– موبایل دکمه ای: اگر همه در مجلس موبایل دکمه ای داشته باشند، آنوقت چه تضمینی برای هدر نرفتن استعدادهای فروخفته و بی‌نظیر عکاسی در کشور وجود دارد؟ هان؟
– شفافیت: این یکی دیگر حرف مگوست. معلوم است که نباید چیزها شفاف باشند. خداییش اگر لباس شیشه‌ای به شما بدهند می‌پوشید؟ نه به خدا.
– جوان بودن: هر چقدر کاندیدای منتخب شما جوان‌تر باشد، شاخصه‌های قبلی بیشتر در او موج می‌زند و حتی ممکن است او را درون خود غرق کند. پیرها قطعا گزینه بهتری برای رسیدن به یک مجلس فشل و ناقوی هستند.
– فامیل نداشتن: این مورد را عمرا پیدا کنید؛ چراکه شما در عصر آدم و حوا زندگی نمی‌کنید ولی بالاخره ممکن است یک نفر را بیابید که به هیچ کسی وام دار نباشد، به او رای ندهید.

ثبت ديدگاه




عنوان