رمزگشایی هاله توی سلفی‌های چینی
طنز روز| همدم با کلید پاور

چینی‌ها که در زمینه تولید فیک هر چیزی، معرف حضور هستند؛ این‌بار سراغ «همدم مجازی» رفته‌اند و با کپی‌برداری از ایده اپ ایرانی همدم که فرصتی برای آشنایی و جوشکاری جوانان ایرانی بوده است، دوستی مجازی درست کرده‌اند که آدم را از تنهایی درمی‌آورد.
برعکس همدم ایرانی و شرعی که گل یا پوچ درآمدنش با خداست؛ همدم مجازی چینی، بساز و اکازیون به نظر می‌رسد و در توضیحات برنامه‌اش ویژگی‌هایی ذکر شده که آن را از همدم راستکی مجزا می‌کند:
عین آدم گوش می‌کند- همیشه در دسترس است- شوخی سرش می‌شود- اذیت و خیانت توی کارش نیست- پشتیبانی عاطفی نیز دارد و کلا همه‌جوره قضیه طلاق منتفی است.
می‌بینم عزیزانی در آن تَه مه‌ها دارند آماده می‌شوند. بفرمایید بنشینید دوستان. اولا الان کروناست، پروازها تق و لق است. بعد هم؛ عرض شد این‌ها همه‌اش «مجازی» است.
این کیس هوش مصنوعی مورد استقبال بانوان جوان دارای مشغله بسیار، قرار گرفته و بدون نیاز به گذاشتن وقت و یا پاسخ به «الان دقیقا چرا کجایی؟» و «چرا آنتن نداری» و «چرا شبیه فلان مدل ایتالیایی نیستی» و «چشات ریزه، مادرم میگه دخترخاله‌مو بگیرم»، شب‌ها دو ساعت درددل می‌کنند. بعد همدم‌شان را خاموش می‌کنند می‌گیرند می‌خوابند.
الان شما دارید بین شست و سبابه‌تان را گاز می‌گیرید، ولی این برنامه‌ی چیزی بالغ بر ۱۵٠میلیون آدم تنهای چینی است و خیلی هم از همدم خود راضی هستند.
مخصوصا که اعلام شده قابلیت انداختن خویش‌انداز و گذراندن تعطیلات نیز برای این «یار مجازی غیرحضوری» تعریف شده و دیگر آدم توی رفیق و همسایه و اینستاگرام نیز دست پر ظاهر می‌شود و می‌تواند با خاطرات متل قو و استانبول، اعصاب‌شان را بسابد.

يك ديدگاه

  1. سینا ۱۴۰۰-۰۶-۰۷ در ۵:۲۰ ب٫ظ- پاسخ دادن

    جان هرکی دوس‌دارید اسم اپ رو بگید:))))))
    از وطنی‌ها که چراغی روشن نشد
    به چینی مجازیش دل‌خوش باشیم:))

ثبت ديدگاه




عنوان