چه می‌کنه عین‌الاسد با برخی‌ها
همه جا آرومه؟!

در پی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه سابقاً نظامی عین‌الاسد که البته هم‌اکنون به چاله تیله‌بازی بر و بچ محله عین‌الاسد سفلی (به علت بروز کدورت، بچه‌های علیا را راه نمی‌دهند) تبدیل شده است، برخی مسئولان ذی‌ربط و بی‌ربط واکنش‌هایی داشته‌اند که تعدادی از آنها را با هم مرور می‌کنیم.
دونالد ترامپ در توئیتی نوشت: «ههههمممههه چچچچیییزز خخخخوووببببه… ممممنننن چچچققققدددررر آآروووممم» که خدایی ما نفهمیدیم چه گفت ولی برخی از حرفه‌ای‌ها به کمک ما آمدند و  تقلب ملویی رساندند و فهمیدیم که گفت: «همه چیز خوبه. من چقدر آرومم».
نانسی پلوسی: خیلی سریع و فوری آدرس خانه ترامپ را داد و اعلام کرد «هر چی هست، زیر سر این زردمبوست».
رئیس پنتاگون: خودش را که پیدا نکردیم ولی به نگهبان دم در سپرده بود که به ما بگوید: «اصلاً هم درد نداشت، فقط یه ذره آخ مغزم».
بوریس جانسون: ضمن عرض مراتب شکرخوری و در حین تعویض لباس، گفت: «مرگ بر آمریکا».
بنیامین نتانیاهو: ایران خیلی بد است. ما روی حساب ۲۵ سال، تازه شنای سگی را یاد گرفته‌ایم. البته مربی شنا گفته دمت گرم بنیامین تو خیلی مستعدی ولی اوووه کو تا کرال سینه و قورباغه؟! در ادامه گفت: «ما با آمریکا داداشیم و مثل مداد تراشیم» و بدوبدو رفت و دیگر چیزی نگفت.
فردی که روی تخت دراز بود: خودش که هیچی، هیچی یعنی هیچی‌ها! حتی در حدی که به جواب پِخ و قلقلک و نیشگون ما هم هیچ واکنشی نداشت ولی دکتر معالج به ما گفت: «عه… پرستار اینا از کجا پیداشون شده؟ مگر نگفتم کسی مزاحم مصدوم ضربه مغزی نشه» و به نگهبان چشمکی زد که منظورش را نفهمیدیم.
شخص آگاه به مسائل روز: من دروغ نمی‌گویم و کاملاً صادق صادق هستم. صحبت و کلام من هم به این زیبایی. ما که موشک‌های‌مان به آمریکا نمی‌رسه. هان؟ آهان! خب درسته لازم نبوده تا اون‌جا بره ولی حتماً عمل نکرده. هان؟ آهان! عمل هم کرده اما صددرصد خسارتی نداشته. عه؟! اون هم داشته. خب دیگه پس مساوی شدیم دیگه. الان قضیه مو به موست. ما باید موی آنها را ول کنیم تا آنها هم موی ما را ول کنند.

ثبت ديدگاه




عنوان