طرح اینترنت
طنز روز | هنرمند کی بودی تو؟

تصاویر: سیاه سفید از یک زن ایستاده پشت به دوربین در حال نگریستن به غروب خورشید
زیرنویس:
عمق نگاه
توست که دنیا را می‌سازد…

بیزگولیای من از قرار معلوم از فردا اینترنت قطع می‌شه و من دیگه نمی‌تونم توی این صفحه با شما همراه باشم و تجربیات خودم رو از زندگی‌ام در اختیار شما بذارم. ممنون که توی این مدت همراه من بودید. من با کمک شما و انرژی مثبتتون ماشین خریدم، خونه توی بالای شهر اجاره کردم، شوهر کردم و شوهر خوبی دارم و هرچی بگم گوش می‌ده به حرفم، چندتا اتاق لباس دارم و کفش‌هام کل انباری سی متری خونه رو پر کرده، کلی از لوازم آرایشی‌هام رو هنوز باز نکردم و اون آینه خوشگله توی اتاق خوابم خریدم تا از توش براتون استوری بذارم. تازه توی پوز آدمای زیادی هم زدم که می‌گفتن هیچ هنری ندارم که کلی هنرمندم و چندین کا فالوور دارم.
بازم ازتون ممنونم که همراه من بودید. ضمنا می‌دونم خیلی‌هاتون می‌پرسید که شالی که توی عکس انداختم رو از کجا خریدم، باید بگم از شال فروشی سمیه که توی عکس و زیر این پست منشنش کردم که واقعا کاراشون عالیه. اون دست‌بندم رو هم که توی عکس مشخصه از پیج دست‌بند دخترونه گرفتم که واقعا عالی کار می‌کنن. تازه هندزفری هم توی گوشمه که توی عکس پیدا نیست از نمایندگی رسمی هواوی گرفتم که کلی ساله دارم از محصولاتشون استفاده می‌کنم ولی گفته بودم یه موقع مفصل بهتون معرفیشون کنم ولی دیگه عمر اینترنت قد ندارد.
دوستتون دارم خیلی زیاد بیزگولیای من.
بوس

کامنت‌ها:
– ایمان: وای مرضی خانم، واقعا ناراحت شدم از این طرح مزخرف. ما با امثال شماها داشتیم زندگی ‌می‌کردیم. خدا ازشون نگذره نامردا.(ایموجی آدمک خشمگین)
– مهناز بیزگولی: مرضیه خانم شما به ما درس زندگی و تلاش و کوشش و سرزندگی توی زندگی دادید. همیشه فن شما می‌مونیم و تا ابد به یادتون هستیم. شما از قلب ما بیرون نمی‌رید.(ایموجی قلب شکسته)
– شال و روسری سمیه: وقعا پست‌های عالییی دارید.(ایموجی گل)
– دست‌بند دخترونه: مرضی خانم راست ‌می‌گن. الان کلی کسب و کار مثل ما هم از بین می‌ره. به علت تغییر شغل سریع بیاید دایرکت که دست‌بند‌ها رو حراج کردیم. بدویید دخترا.(ایموجی انفجار)
– کریم: پراید مدل هفتاد و نه موتور کره‌ای نیمه‌انژکتور بی‌رنگ. دست یه خانم دکتر بوده صبح به صبح می‌رفته مطب باهاش استوری و پست می‌ذاشته و برمی‌گشته. تخفیف ویژه برای فالوورای بیزگولی مرضی خانم.
– عمه اشرف: یه ذره از این هنرت رو به دختر عمه‌ات هم یاد بده عمه. هنرمند موفق فامیل.(ایموجی بوس)

ثبت ديدگاه




عنوان