نامه قدردانی از حسن اعتماد
پول آب جدا

راه راه: جناب آقای روحانی، ریاست محترم جمهور

سلام علیکم

تالم خاطرتان از سخنرانی مجازی در جمع دانشجویان به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹، ملت را به یاد حضور بچه ها در اولین روز مدارس انداخت. البته باید خدا را شاکر باشیم که با تدبیر جنابعالی این مسئله لغو گردید. امیدواریم جای فحش های قبلی درد نکند.

در هر صورت افاضات جنابتان در باب «دلایل اعتماد مردم به دولت فخیمه» موجب شد مراتب قدردانی و تشکر خود را خدمتتان تقدیم نماییم:

جناب دکتر روحانی؛ امان از غفلت! چرا زودتر نفرمودید در شرایط سخت تحریم، دولت روی پای خودش ایستاده بود! حتما کلی رگ بنفش واریس هم خاطر شریفتان را مشوش کرده است. انقدر انگولک نکنید هر بنفشی واریس نیست.

 با نهایت تاسف؛ مردم ایران همیشه گرانی ها را بیشتر در بوق و کرنا می کنند و ندیدند کی دولت رعنایشان قد کشید و برای خودش رشید کاکل به سری شده است. عنایت به اینکه هنوز آب و برق مردم قطع نشده، این نعمتی است بزرگ که باید پول گاز را بدهند پول آب جدا.  لحن پر از مهر و غفلت زدای دولت محترم که به در گفتند تا دیوار بشنود قابل تقدیر است.

در سخنان بعدی تان اشاره ای هم به تعطیل نشدن درس و تحصیل در شرایط سخت تحریم و کرونا نمودید که بیش از پیش موجبات اعتماد مردم را فراهم کرده است. حق بچه ها این بود در این شرایط «درس کرونایی» بگیرند و بزرگ شوند ولی دولت امید زندگی شان را به آنها بخشید. از این جهت، دکتر روحانی متشکریم.

در پایان امید است هر وقت دولت از پا به پا شدن خسته شده و واریس به کمر زد روی ما حساب باز کند. ظرفیت فراوان پا در کشور به قدری است که هر کدام به قدر  یک روز لنگه پا ایستادن می تواند دولت محترم را یاری نماید. به پیوست تصاویر پای امضا کنندگان به حضورتان ارسال می گردد.

و من الله المنت

ثبت ديدگاه




عنوان