نطق وزیر اقتصاد درباره وام ازدواج
پول چرک کف دست است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «دم بختی‌ها» به دنبال استقبال فوق‌العاده جوانان از ازدواج و افزایش آمار درخواست وام ازدواج مسئولان جدید اقتصادی جهت تشویق هرچه بیشتر جوانان به این امر مقدس طرح‌هایی بس شگفت، ارائه دادند.

براساس این گزارش از آن‌جا که صف دریافت وام ازدواج در حال تبدیل شدن از صف به دالان‌های پیچ در پیچی در حد تونل‌های زیرزمینی حماس است و بانک‌ها که درگیر شرکت در طرح‌های پیش‌فروش ایران خودرو و ارائه تسهیلات به کارکنان خدوم خود هستند توان پرداخت تسهیلات ازدواج را ندارند؛ بنابراین بر آن شدند این مسئولیت خطیر را به سه‌راه افسریه محول کنند.

 در همین راستا وزیر جدیدالکار اقتصاد در تازه‌ترین نطق اقتصادی خود به زوج‌ها اعلام کرد پول چرک کف دست است و از آن‌جا که شما بلد نیستید چگونه پول را خرج کنید تصمیم داریم خودمان برایتان خرج کنیم که مبادا منابع بانکی در راه باطلی هزینه شود.

وی افزود: یخچال و گاز و فرش تهیه می‌کنیم و تحویلتان می‌دهیم و اگر گیر رهن و اجاره خانه یا پول مراسم عروسی بودید وسایلتان را در دیوار آگهی کنید و پولش را به زخمتان بزنید.

براساس مشاهدات میدانی خبرنگار ما، بعد از این طرح فاخر جوانان فوج فوج به سمت ازدواج گسیل شدند و بعد از اتمام ماه‌های محرم و صفر همگان شاهد مراسم‌های پی در پی عروسی خواهیم بود.

ثبت ديدگاه