درباره حواشی برنامه نود در فضای مجازی
چقدر بدبختیم ماااا

راه راه: در پی پدید آمدن حرف و حدیث‌هایی بین عادل فردوسی‌پور و مدیران سیما و پخش نشدن برنامه نود، حرف و حدیث‌های دیگری پدید آمد. در همین راستا فعالان همیشه حاضر در فضای مجازی با حضور در پیج مدیر شبکه سه به واکنش پرداختند. یکی از سلبریتی‌های معروف در صفحه مذکور نوشت «واقعا چقدر ما بدبختیم، چقدر بدبختیم ماااا. چقدر بقیه در دنیا خوشبختند. چقدر خوشبختند بقیه دنیاااا. و از همین حرف ها». وی در پایان اظهار امیدواری کرد بتواند با بدبختی ۳۰۰ هزار دلار این ماهش را برای خرج تحصیل فرزندش در امریکا بفرستد.

یک فعال مجازی از لندن نوشت «واقعا اگر کسی مثل عادل در خارج بود هیچ وقت با او این رفتار زشت را نمی کردند. بنده اطلاع موثق دارم در هر جای دنیا کسی مثل عادل خودش مشخص می کند قانون شبکه چه چیزی باید باشد یا نباید باشد». وی در پاسخ به این سوال «دقیقا کجا؟» گفت «هر جا!»

یکی دیگر از فعالان مجازی نوشت «دوستان عزیز خبر موثق دارم عادل برای احقاق حقوقش نیاز به کمک مالی داره. تو رو خدا(البته من آتئیستم) تو رو به اباالفضل پشت گوش نندازید. ثواب داره، به فکر آخرتتون باشید لامصبا. همین الان به شماره حساب بنده پول واریز کنید تا عادل حقش رو بگیره!»

فعال مجازی از آمریکا هم نوشت «واقعا که! اییش. نه فقط در اینجا به‌عنوان مهد دموکراسی و حقوق بشر، که حتی توی کشورای جهان سوم هم با مجری‌ای که بیش تر از دو سه سال مجری یک شبکه است این‌جور برخورد نمی کنند. شما یک مورد مثال بیارید من خودم رو از سقف آویزون می کنم!» وی در پاسخ به این پاسخ که «پس ریک سانچز مجری معروف شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا، جرمی کلارکسون مجری پرمخاطب ترین برنامه تلویزیونی جهان به نام «تخت گاز» بی بی سی جهانی، کتی گریفین مجری سی ان ان و … پس چیه» گفت «برو به جهنم مزدور رژیم».

ثبت ديدگاه




عنوان