راهکارهایی برای رژیم صهیونیستی که مضحکه نشود
چگونه با پیتزابَر حمله کنیم؛ ولی مضحکه نشویم

در ۳۱ فروردین، رژیم صهیونیستی در جواب حمله‌ وعده صادق ایران، به تاسیسات اصفهان حمله کرد که این حمله هیچ خسارتی نداشت و باعث شد رژیم توسط دوست و دشمن مسخره شود. در این یادداشت راهکارهایی برای این رژیم ارائه دادیم تا در حمله‌ بعدی مضحکه نشوند.

 

انکار کنید: در وهله‌ اول مهم است که اگر ایران به شما حمله کرد، بگویید حمله نکرد یا مانند جیگر بگویید: «نمی‌گم نزد، زد؛ ولی کم زد.»

 یا اصلا بگویید چون دوره‌های دفاع شخصی را نزد استاد جری، موش اعظم کار کرده‌اید، قادر هستید به راحتی از تهدیدات فرار کنید. خلاصه گردن نگیرید که بارش سنگین است و گردنتان را می‌شکند.

چشم بند بزنید: اگر گفتند فلان جا را زدیم, ورود به آن محل را ممنوع کنید و بگویید «کو ما که چیزی نمی‌بینیم!» اگر گفتند پایگاهتان شخم‌زده شده است، بگویید:«آنجا زمین کشاورزی بود و هندوانه کاشت می‌شد. از کسی که آنجا را شخم زده تشکر می‌کنیم، فقط یکی از پایگاه‌هایمان را گم کردیم که آن را هم می‌گردیم پیدا می‌کنیم به کسی مربوط نیست.»

قهر کنید: تلفنتان را در حالت پرواز قرار دهید و جواب هیچ‌کس را ندهید. شک نکنید آنها می‌خواهند شما را مسخره کنند، و الا چه دلیل دارد ساعت سه و نیم شب، همزمان با موشک باران ایرانی‌ها زنگ بزنند. آنها اگر واقعا شما را دوست می‌داشتند برای «تبریک عید» زنگ می‌زدند، نه اینکه یک شب مانده به عید با پنجاه نفر از ایل و تبار بیایند، ۱۰ کنگر بخورند، لنگر بیندارند.

با پیتزابَر حمله کنید: چون می‌دانید توان حمله ندارید، می‌توانید با کوادکوپترهایی که قبلاً برای حمل پیتزا و سایر فست‌فودها مورد استفاده قرار می‌گرفت حمله کنید، اگر موفق شدید که نمی‌شوید، این اگر را ولش کنید و اگر پیتزابرها را زدند، بگویید ما فقط می‌خواستیم برایشان پیتزا پپرونی ببریم آنها اشتباه گرفتند و پیتزابرهای نازنینمان را بعد از عمری خدمات ساقط کردند.

ادعای صلح طلبی کنید: حمله کنید، اگر شکست خوردید (که قطعا شکست خواهید خورد) بگویید: «خودمان یواش حمله کردیم که دعوا کش پیدا نکند و الا هر که به ما فش دهد باهاش دعوا راه می‌ندازیم، اگر با ما دعوا راه بیندازد، علیه او جنگ به راه می‌اندازیم و وای به حال کسی که بخواهد علیه ما جنگ راه بیندازد. آن موقع باید در انتظار تکه‌های پرملات پیتزا باشد» و اینگونه از قدرت پوشالی خود شعرها بسرایید.

برای بار دوم انکار کنید: وقتی حمله شما شکست خورد، اصلا گردن نگیرید. بگویید: «ما و موش‌ها کینه‌ای نیستیم و اگر کسی به یک طرف صورتمان سیلی بزند، آن طرف را می‌چرخانیم تا به آن طرف هم بزند.» کلاً این حرف‌های انتقام و پاسخ به حمله اصلا در لغت‌نامه‌ شما موجود نیست.

ثبت ديدگاه




عنوان