واکنش‌ها به دستبرد مسیح علی‌نژاد به اموال ایران
کاریه که از دستم برمیاد

دستبرد ۳میلیون دلاری مسیح علی‌نژاد به اموال ایران در خارج از کشور واکنش‌هایی را در پی داشته است که در ادامه به تعدادی از آنها خواهیم پرداخت.
دادگاه فدرال آمریکا: عجب سریشی بود، آدم گیر شرخرهای نیویورک بیفته، گیر این مسیح نیفته! ولی کیف کردید چطور بدهی‌هاتون رو باهاش تسویه کردم. (رو به اعضای واشنگتن دی سی لبخند می‌زند.)
فرح دیبا: مسیح عزیز! من فکر می‌کردم خودم و شوهرم فقط بلدیم از این کارا، نگو تو هم آررره! بیا دست این پسر من رو هم بگیر، که این آخر عمری پول توی جیبیش رو قطع کنم. (سپس یک پس‌گردنی نثار ربع پهلوی که کنارش نشسته می‌کند.)
یک فعال معدنی حقوق زنان: ما به این افتخار می‌کنیم که یک زن از سرزمین‌مان به تنهایی یک تنه دستبردی ۳میلیون دلاری بزند و ما را با راه‌های جدید مبارزه علیه رژیم آشنا کند. (به جست‌وجوی خود در گوگل ادامه می‌دهد: «چگونه یک شبه پوستی روشن و بدون لک داشته باشیم.»)
ربع پهلوی: آدم خائن، بی‌شرف، بی‌وطن، نون به نرخ ‌روز ‌خور باشه؛ ولی «ننه‌ علیه بچه شورش کن» نباشه. این همه پول زده به جیب؛ ولی یک خودکار واسه خودش نمی‌خره. (دست در دماغ می‌کند و محتویات آن را زیر مبل می‌مالد.)
نازنین بنیادی: دست من باید بخوره به سنگ توالت، دست این مسیح ایکبیری به ۳میلیون دلار. اصلا هم ازش خوشم نمیاد خوب کردم آنفالوش کردم. (وی گوشی را برداشته و مسیح را بلاک و ریپورت می‌کند.) 
امانوئل مکرون: والا منم حاضر بودم سیصدمیلیون دلار بهش بدم، تا باهام دست نده. از همون روز نحسی‌اش ول نکرده مارو. (سپس دکمه فیلترینگ را فشار می‌دهد.) 
یک استاد حقوق دانشگاه: آیا زمانی که اموال بلوکه شده ایران به حساب شخصی مسیح کارت به کارت می‌شد، او می‌دانست که این پول‌ها برای مردم ایران است؟ یا فکر می‌کرد این چرک کف دستی است که فقط دستش را کثیف می‌کند؟ (پس از زدن یک تیتر جنجالی، آن را تحت عنوان یک مقاله به خورد دانشجویان می‌دهد.)
شیطان رجیم: کاش یه دوره آموزشی برگزار کنه، فشرده آموزش ببینم. (سپس سه بار می‌گوید: اعوذ بالله من المسیح علی‌نژاد و دور سر خود فوت می‌کند.)

ثبت ديدگاه




عنوان