چند پیشنهاد مناسب برای به آرامش رسیدن در این آخر عمری
کجا باید برم

اخیراً خبری به دست همه رسیده که پلیس آلبانی به مقر منافقین در این کشور حمله کرده و همچنین دولت فرانسه اعلام کرده است که به گروهک تروریستی منافقین اجازه نخواهد داد تا گردهمایی سالانه خود را در پاریس برگزار کنند. در همین راستا چند پیشنهاد برای ساکنین اشرف‌۳، اشرف‌۲، اشرف۱ و سایر اشرف‌های وابسته به این سازمان را داریم.

مریم مجدد مجدد مجدد ازدواج کند
درست است این جمله که «عشق در سن پیری گر بجنبد سر به رسوایی کشد»؛ ولی شاید یکی یک جایی راهتان داد تا این چند صباح آخر زندگی با آرامش گور به گور شوید. البته اگر با سابقه درخشانِ سرِ شوهر زیر آب کنیِ مریم، کسی دُم به تله بدهد.

به سیارات دیگر هم فکر کنید
در زمین که دیگر نقطه‌ امنی برای شما نیست، اگر بگوییم بیایید قدس اشغالی که این‌ها هم دارند شنا یاد می‌گیرند تا در موقعش خود را نجات دهند. آمریکا هم بگوییم بروید که مورد داریم جرات رفتن برای خرید بادمجان هم ندارد. پس بهتر است با مریخی، زحلی، نپتونی و پلوتنی چیزی قرارداد ببندید.

یک دفتر ۱۰۰برگ تهیه کنید
روزانه صدبار بنویسید «با هشتگ انقلاب نمی‌شود.» اول اینکه می‌فهمید رویاپردازی زیادی هم خوب نیست. دوم اینکه زل زدن به مانیتور در این سن سال با آن شماره عینک خوبیت ندارد.

از تجربه گردهمایی‌‌های منافقین در ایران استفاده کنید
آنان به تکنولوژی برای دستیابی به مکان‌هایی برای گردهمایی دست یافته‌اند که این مرحله برای گوگل ارث هم قفل است، از آن‌ها این تکنولوژی را بگیرید و مکانی مناسب در کوهی یا کمنی برای گردهمایی‌های خود پیدا کنید.

شب‌ها غذای سنگین نخورید
اول اینکه کلسترول برای این سن شما ضرر دارد. دوم اینکه خواب‌های آشفته می‌بینید و باعث می‌شود که صبح حرف‌هایی بزنید که بعد مثل چیز از گفتن‌ آن پشیمان شوید. مثلاً همین حرف مریم که گفت: «بعد از رفتن جمهوری اسلامی من رییس جمهور ایران می‌شوم» و حالا باید دنبال یک سوراخی برای زندگی باشد.

با تهیه‌کننده اره ۳ قرارداد ببنید
می‌توانید تجربه‌ای که دهه ۶۰ در ایران کسب کردید را در اختیار آن‌ها قرار بدهید. شاید در زمینه سیاست هیچی نشدید؛ ولی در زمینه نویسندگی جایزه فیلم‌های ترسناک را به دست آوردید و با پولش هم یک جایی را پیدا کردید.

ثبت ديدگاه




عنوان