خبرکش
کی بود کی بود من نبودم!

راه راه:

نخبگان خیس

آقای مهرعلیزاده در مناظره انتخاباتی دوم گفتند: «ما نباید به دخترخانومی که یک‌ذره از موهایش بیرون است، پیامک وحشت بدهیم. نباید ۴ پسری که رفته‌اند در پارک آب‌بازی کرده‌اند را دستگیر کنیم. این‌ها باعث فرار نخبگان می‌شود.»
پس از صحبت‌های ایشان سازمان ارسال پیامک‌های وحشتناک ضمن تکذیب این امر که این پیامک‌ها فقط برای دختران ارسال می‌شود، گفت: «پیامک‌های وحشت برای همه مردم ارسال می‌شوند. اتفاقاً خود ما نیز از بعضی از این پیامک‌ها وحشت می‌کنیم. مثلاً پیامک عقب افتادن قسط وام، پیامک برداشت پول از حساب، پیامک تمام شدن شارژ یا بسته اینترنت، پیامک تبریک عید نوروز آقای روحانی.»
در ادامه بنیاد ملی نخبگان نیز بابت اینکه سال‌ها در مدارس، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها به دنبال نخبه‌ها می‌گشته عذرخواهی نمود و عنوان کرد: «زین پس در حمام‌ها، استخر‌ها و چه بسا حوض‌های وسط میادین به دنبال نخبگان خواهیم بود تا قبل از دستگیر شدن، کشفشان کنیم و راه فرارشان را ببندیم.»

جریان مقابل

آقای همتی، ببخشید جناب آقای همتی در مناظره انتخاباتی دوم خود را در برابر جریانی دانستند که می‌خواهند بروند کاخ سفید را حسینیه کنند. ایشان ضمن اینکه این جریان باید خجالت بکشند افزود: «چرا انقدر نگاه به غرب و آمریکا دارید؟ آدم باید اول فکر کشور خودش باشد. مثلاً بنده در اولین اقدام خود، پاستور را کاخ سفید خواهم کرد.»
ضمناً جناب آقای همتی در این مناظره دلیل پایین آمدن ارزش پول ملت را هم حمله عده‌ای به سفارت عربستان دانستند. علم اقتصاد پس از شنیدن این صحبت دچار گرفتگی عضلات، عدم خونرسانی به مغز و حمله پانیک شد.
تعدادی از جوانان جوالقی که سال‌ها پیش قصد فتح سفارت عربستان را داشتند نیز دست‌هایشان را آوردند جلو و گفتند: «آقا بخدا ما پول بدون پشتوانه تولید نمی‌کنیم.»

وعده تاریخی

وعده حذف کنکور برای ۲۵۸۶۳۹۷۲۸۹۵۴مین بار طی سالیان گذشته، این بار توسط آقای قاضی‌زاده هاشمی در مناظره انتخاباتی دوم داده شد. تاریخدانان هنوز نمی‌دانند در طول تاریخ اولین بار چه کسی این وعده را داده است و آیا توانسته با آن در انتخاباتی رأی بیاورد یا خیر. دانشمندان نیز هنوز بر سر این موضوع که «اول کنکور بوده یا وعده حذف کنکور» اختلاف نظر دارند. امید است نسل‌های بعدی بشر با پیشرفت علم و تکنولوژی سرانجام به پاسخ صحیحی برای این سؤالات دست یابند

ثبت ديدگاه




عنوان