در اینباکس گوشی یک سلبریتی چه می‌گذرد
بازم اربعین؟!

موبایل جایگزین کتاب

راه راه: سلبریتی ‌ها کلاً موجودات جالبی هستند، طرفدار حقوق بشرند اما به جای تربیت و پرورش بشر(فرزند)، سگ و گربه پرورش می‌دهند. طرفدار محیط ‌زیست هستند ولی به طرز چندش ‏آوری خودروی شخصی ‌شان را دوست دارند.
آن‌ها بعد از برجام راحت‌ تر به فستیوال می‌روند و کلاً رعیت از اول همین بوده و بندگان خدا گاهی در ارسال صدمیلیون تومان پول ناقابل برای فرزند دلبندشان دچار دوشواری می‌شوند. آن‌ها در عین باسوادی و داشتن مدرک حقوق غذایی، به زبان خارجی و اعتراضات مدنی مخصوصاً عضو پروستات آن علاقه دارند. سلبریتی‌ ها در عین وطن ‌پرستی، فرزند خود را در آمریکا به دنیا می‌ آورند و از قضا (یا غذا یا غزا یا قذا)، اهل خیریه و کارهای عام ‌المنفعه و فعالیت‌های مدنی هم هستند.
سلبریتی ‌ها به حراجی‌ ها و تئاترهای بسیار گران می‌روند و مهمانی‌ های خاص و پرهزینه برگزار می‌کنند ولی از نظر آن‌ها به جای هیئت و پیاده‌ روی اربعین بهتر است به فقرا کمک شود.
سلبریتی‌ ها در اینستاگرام آدم‌های شاد، در توئیتر آدم‌های تحصیل‌کرده، در تلگرام آدم‌های محترم، در فیس ‌بوک آدم‌های هنردوست و در بقیه پیام‌ رسان‌ های مختلف آدم‌های مختلفی هستند. البته این قشر جالب، در زندگی واقعا چیز دیگری هستند! و شاید برای شما هم جالب باشد پیامک‌های یک روز یک سلبریتی حرفه‌ ای را با هم ‌ببینیم.

 


۸ صبح: مشترک گرامی، سرویس «فنون نگهداری سگ» برای شما فعال شد. هر پیام ۱۰۰۰ تومان
۹ صبح: سلام امشب بریم کنسرت؟
۱۰ صبح: تخفیف ویژه برای مشتریان وفادار / بوتاکس، گونه، پلک، هرجا / پیک رایگان در محدوده
۱۱ صبح: چرا جواب نمی ‌دی؟ چقد می‌خوابی تو آخه؟! بلند شدی بزنگ. اَه
۱۱:۳۰ظهر: سلام عجیجم  نامردا بعد از ریگی همینطوری دارن فعالای مدنی رو اعدام می‌کنن پایه باشی با بچه‌ها یه هشتک نه به اعدام راه بندازیم؟
۱۲ ظهر: پس بعد کنسرت می‌ریم پیش طراح لباس، لباس جشنواره فجر سال بعدو سفارش می‌دیم. باید یه چیزی باشه همه انگشت به دهن بمونن
۱ بعدازظهر: مشترک گرامی! مصرف آب شما از میانگین مصرف کل منطقه هم بیشتر شده است، لطفاً مدیریت کنید! ای بابا!
۱۳:۰۵ ظهر: کد ورود شما به اینستاگرام ۵۹۶۴۷
۱۳:۰۶ ظهر: ناخن‌های مصنوعی طرح زامبی رسید
۱۴:۳۰ ظهر: بادرود، همونطور که خواسته بودید از یه بیمارستان زنان و زایمان خصوصی توی آمریکا توی یه تاریخ رُند براتون وقت گرفتم. بلیط اوکی کن اونجا بزای. فقط قبلش حتماً باید پول توی حسابشون باشه
۱۵ ظهر: یه استوری بذار به اینکه مردم هرسال اربعین میرن کربلا و کلی پول خرج عربا می‌کنن اعتراض کن. اون قضیه نقش اول و اینا هم ردیفه
۱۵:۳۰ بعدازظهر: تور ویژه آنتالیا – تایلند – قبرس / مجردی یا دوست اجتماعی

ثبت ديدگاه




عنوان