آمارهای دقیق
گوگل هم کار خودشونه!

آقای علی صوفی از فعالان اصلا‌ح‌طلب در مصاحبه با خبرآنلاین فرموده‌اند: «آقای رئیسی در آخرین مصاحبه تلویزیونی خود گفت من دولت را با تورم ۶۰ درصد تحویل گرفتم، همان موقع که این جمله را شنیدم در گوگل جدول تورم سالانه را جستجو کردم و مشاهده کردم که تورم ۳۸ درصد بود نه ۶۰ درصد!»

از آن‌جایی که گوگل از رسانه‌های منتسب به جبهه پایداری و تندروهای مخالف وفاق است، زود رفته و نتایج را عوض کرده و اگر الان سرچ کنید می‌بینید دوباره همان آمار ۶۰ درصد را تحویلتان می‌دهد. اما افراد زبر و زرنگ قبل از دستکاری نتایج یک سری آمار و اطلاعات دیگر از گوگل استخراج کرده‌اند که توجه شما را به آن جلب می‌کنیم:

یک کاندیدای سابق: گوینده اخبار تلویزیون گفت میزان آرای من ۳ میلیون شده، همان موقع که این جمله را شنیدم در گوگل جدول نظرسنجی‌ها را جستجو کردم و مشاهده کردم آرای من ۱۳ میلیون بوده نه ۳ میلیون. برای همین همه چی تقصیر بقیه است که به نفع من انصراف ندادند.

یک قلاده صهیونیست: سازمان‌های حقوق بشری گفته‌اند ما ۴۰ هزار فلسطینی را کشته‌ایم. من همان موقع که این جمله را شنیدم در گوگل جدول کشته شده‌ها را جستجو کردم و مشاهده کردم ما ۳-۴ هزار نفر بیشتر نکشته‌ایم. تازه‌اش هم اگر ۴۰ هزار تا کشته باشیم هنوز اندازه هیروشیما هم نشده که این‌ها آن‌قدر شلوغش می‌کنند.

یک بانکدار: بانک مرکزی گفته نصف خلق پول در سال گذشته مال بانک ما بوده. من همان موقع که این جمله را شنیدم در اینترنت جدول نقدینگی را سرچ کردم و مشاهده کردم ما ته تهش روزی دو سه هزار تومان خلق پول کرده‌ایم. حالا اگر صفرهایش را فاکتور گرفته‌ایم دلیل نمی‌شود تورم را بیاندازید گردن ما.

یک فعال سابق فتنه: کسانی که به من پست داده‌اند گفته‌اند من از کارهای سابقم ابراز ندامت کرده‌ام. همان موقع که این جمله را شنیدم در اینترنت سرچ کردم و و متوجه شدم واقعا این حرف را گفته‌اند. خدایی خیلی باحالید کلی خندیدم.

یک خودروساز: ثبت‌نام‌کننده‌های خودرو گفته‌اند ما خودروها را با تاخیر زیاد و هزینه بیشتر تحویل می‌دهیم. من همان موقع که این مطلب را شنیدم جدول تحویل خودروها را در گوگل سرچ کردم و دیدم بدون یک ریال اضافه و یک روز تاخیر تحویل داده‌ایم. البته یک سری فحش جدید هم یاد گرفتم.

 

 

 

ثبت ديدگاه