درباره فداكاري 29 استاندار و فرماندار در انتخاب رياست جمهوري 94 !
۲۹ تفنگدار، استاندار، فرماندار

راه راه: ایرانی جماعت عادت کرده‎ایم فقط نیمه خالی لیوان را ببینیم. شما نگاه کنید از ۳۱ استاندار فقط و فقط ۱۷ استاندار و ۱۲ فرماندار همین دولت، یعنی نزدیک به نیمی از استاندارهای کشور، تخلف انتخاباتی کرده‎اند که کیفرخواست آنها هم صادرشده و همین دو – سه سال آینده هم اجرایی می‏شود. ولی ما ایرانی جماعت آن سیزده استاندار تخلف نکرده را رها کرده‏ایم و عدل چسبیده‏ایم به این ۲۹ نفر! حالا در دولت های قبل از دولت یازدهم این تخلف‏ها نمی‎شده دلیل نمی‎شود که…! حالا تخلفکی هم شده، کلکی هم سوارشده، رقبا هم آنجور، ۱۹-۲۰ میلیون نفر هم اینجور… دلیل نمیشود ما از دست اینها دلگیر بشویم که!
تازه همین ۲۹ استاندار و فرماندار هم به اندازه کافی کلی دلیل منطقی داشته‏اند برای تخلف! تصور کنید اگر خدای ناکرده، دور از جان، هفت قرآن به میان، زبانم لال، کاندیدای رقیب رأی می‏آورد!! الان دلار از مرز ۵۰۰۰ تومان گذشته بود، رسیده بود نزدیک هفت – هشت هزار تومان، تازه از دلار جهانگیری هم خبری نبود! از طرفی هر روز یکبار قبل از این که بخوابیم و یکبار بعد از بیدارشدن، n بار قیمت‏ها بالا و بالاتر می‏رفت و بعد هم پایین نمی‎آمد؛ یا (دور از جان) در این گرمای تابستان ستیغ گرما قطعی برق و آب داشتیم (تصورش هم وحشتناک است!)؛ از آن طرف هم آمریکا به خاطر رأی آوردن تندروها در انتخابات ریاست جمهوری، از برجام خارج شده بود و کلی نهاد و افراد دیگر را تحریم کرده بود و اروپا هم هِی لفتش می‏داد تا دوباره ما را بله…! و چه بلبشوهای دیگری! از همه اینها گذشته تصور این که استاد مشایخی از ایران برود یا عزیزانمان برای رفتن به فستیوال‏های خارجی هواپیما نداشته باشند، مو براندام آدمی راست می‏گرداند! آیا همین یک دلیل برای تخلف کردن کافی نیست…؟! تازه لغو تحویل هواپیماهایی هم که دولت یازدهم پولش را داده بود و یا رفتن دوباره توتال و پژو از ایران را کجای دلمان می گذاشتیم!
پس حق بدهیم به آن ۲۹ تفنگدار عزیز که برای رأی نیاوردن رقبای آقای روحانی، دست به هر کاری زده‏اند. البته همین جا باید بگوییم که آن چهارده استاندار دیگرو بقیه فرمانداران هم که تخلف نکرده‏اند باید هر چه سریعتر اخراج شوند. چه دلیلی دارد آدم این همه خطر و صدمه را پیش روی مردم ببیند و مثل بچه آدم به قوانین احترام بگذارد؟! به راستی این تخلف‏ نکرده‏ گان چه جوابی برای آیندگان خواهند داشت؟!

ثبت ديدگاه




عنوان