برنامه آشپزی
آموزش پخت آش اژدها!

راه راه: سلام به همه ی ببیندگان خوب آموزش آشپزی. ما در این برنامه قصد داریم تا پخت آش اژدها رو به شما یاد بدیم
ببینید این قابلمه یکی از تیکه های سرویس هفت تیکه شرکت قابلمه سازان ایتالیا هست و ما برای حمایت از تولید خارج و کمک به جوانان بیکار اون سرزمین تصمیم گرفتیم تا این قابلمه رو از تلویزیون خودمون تلیغ کنیم. همونطور که می بینید بالای در این قابلمه یک سوراخ داره که دود حاصل از جوشیدن غذا رو همینطور آروم آروم میده بیرون، وجود این سوراخ باعث میشه که با خروج دود اولا غذاها به خاطر دود گرفتگی خفه نشند دوما شما میتونید بالای این سوراخ یک توربین کوچیک نصب کنید و با برق حاصل از چرخیدن اون موبایلتونم بتونید شارژ کنید. اصولا شما در هیچ جای دیگه ای نمی تونید قابلمه ی سوراخ دار پیدا کنید و برای اولین بار این ما هستیم که به شما اجازه می دیم تا از این تکنولوژی استفاده کنید این سوراخ یک سوراخ معمولی نیست و همونطور که گفتم کاربردهای فراوانی داره پس ازش غافل نشید.
کف این قابلمه یک لایه چرب داره که به شما این امکان رو میده بدون روغن غذاتونو درست کنید. این لایه روغنی از پوست اژدهایی که در چین زندگی می کنه به دست اومده و امتیاز استخراج این روغن فقط و فقط در اختیار این شرکت ایتالیای هست و حتی خود چینی ها هم این روغنو نمیتونن استخراج کنن چون همچین اژدهایی اصلا وجوووود نداره – هار. هار ..هار – ببخشید شوخی کردم.
بنابراین برای این که بتونید آش اژدها بپزید فقط و فقط باید از قابلمه ما استفاده کنید. دیگه من دلیل منطقی تر از این پیدا نمی کنم تا شما بینندگان عزیز برای خرید متقاعد بشید.
این قابلمه تا دمای ۵۵۰۰ درجه سانتیگراد رو تحمل می کنه یعنی فقط ۵ درجه کمتر از دمای سطح خورشید
در انتها برای این که این قابلمه رو سفارش بدید همین الان و فقط همین الان کلمه اژدها رو به سامانه ما ارسال کنید. قیمت این سرویس یک میلیون و نهصد و نود و نه هزارتومنه که شما می تونید با تخفیف وِیژه این سرویس رو فقط با صد و نود ونه هزار تومن خریداری کنید. پس همین الان گوشیتونو بردارید و به ما پیامک بزنید.
خوب مثل این که آش ما هم داره غُل غُل می کنه تا برنامه بعد شمارو به خدای بزرگ می سپاریم.

ثبت ديدگاه




عنوان