کِی و چرا بلاک کنیم؟
بلاک کن بره!

اگر قدرت نه‌ گفتن ندارید پس حداقل قدرت بلاک کردن بیاموزید. (جمله از خودم بود؛ چون اساتید و دکترها دست‌شون بنده.)

می‌خواهم برای‌تان روش‌های شناسایی عوامل مزاحم را بگوییم تا راحت‌تر آن‌ها را بلاک کنید‌. با بلاک شدن آن‌ها، هم شما آرام‌ می‌گیرید و هم آن‌ها.

۱. سلام؛ خوبی؟
«از این موارد هیچ بوی خوشی نمی‌آید. باید صبر کنید تا یکی دو روز بگذرد، شاید طرف نظرش را عوض کند. قطعا طرف منتظر است بگویی سلام، تا بگوید جواب سلام، سلام نیست که!؟ فلان‌قدر داری دستی بدی؟ هستی این امتحان میان‌ترم منو جواب بدی؟ عکس پروفایل خودتون هستید؟ و… در این صورت فقط و فقط باید بلاک کرد؛ وگرنه که عواقبش با خودتان.»

۲. پیامی از کانال خود خود خود شخص!
«خب دوست عزیزتر از جانم؛ اگر می‌خواستم این پیام را از کانالت بخوانم، در کانالت عضو می‌بودم و‌ می‌خواندم. این ویو و‌ سین‌ها خوردن ندارد. همین که لفت دادم یعنی نمی‌خوام‌ مطالب جذاب و خواندنی شما را دنبال کنم.» درست حدس زدید؛ تنها راه چاره برای توقف این‌ها: بلاک و تمام.

۳. ببین یه کاری پیدا کردم، نتورک نیستااا…
«این همان دوستتان است که کلاس دوم ابتدایی یک روز از شما لیوان ساندیسی‌تان گرفت و آب خورد. حالا یهو دلتنگ شما شده و پیام داده که حال و احوالی بپرسد. اصلا هم نمی‌خواهد شما زیرشاخه او شوید و چند درصد بیشتر گیرش بیاید. در صورت مشاهده این ادا و اطوار، دکمه بلاک وی را صادر کنید. وگرنه که حتما تا آخر سال بنز میخرید!»

۴. یه ارز دیجیتالی پیدا کردم، هنوز تو ایران نیومده؛ میگن تا ۶ ماه دیگه ۳ برابر میشه…
«خب دوستنمای نسبتاً محترم؛ اگه سود میدهد چرا مرا شریک میکنی؟ تو همانی هستی که پولم را در بورس سه برابر کردی. این سه برابریِ جدید هم نوش جانتان.»

ثبت ديدگاه




عنوان