ادامه توفیقات در کاروان ورزشی سردار دل‌ها
طنز روز | خیال راحت

راه راه:

– ادامه توفیقات در کاروان ورزشی سردار دل‌ها، کاروان پارالمپیک کشور. پارالمپیکی‌های ایران در توکیو روز به روز آمار مدال‌های کسب شده خود را بالاتر می‌برند و برای مردم کشور شادی می‌آفرینند. در همین‌باره گفت و گو می‌کنم با آقای پیش‌بر مسئول ورزشی. سلام آقای پیش‌بر.
+ عرض سلام و تبریک خدمت همه مردم عزیز ایران این‌همه پیشرفت و پیش‌برد اهداف ورزشی کشور.

-آقای پیش‌بر همون‌طور که مستحضر هستید ایران با ۱۲ طلا و ۱۱ نقره و ۱ مدال برنز در رده‌بندی دوازدهم رقابت‌ها قرار داره. چه تدابیری برای تکریم این ورزشکاران در نظر گرفتید؟
+ در مجموعه وزارت ورزش، به این نتیجه رسیدیم که حقیقتا این ورزشکاران عزیز پارالمپیک باید ازشون تشکر صورت بگیره و این مهم در گذشته به خوبی انجام نشده و قدر اون‌ها دونسته نشده. برای همین از سه تا از فوتبالیست‌های مطرح کشور دعوت کردیم تا در سالن انتظار فرودگاه از اون‌ها تجلیل کنن و گل‌هایی که قراره دور گردنشون بندازیم توسط این فوتبالیست‌های مشهور دور گردنشون بیفته.

– همین؟
+ نه دیگه. هفته پس از ورودشون هم قراره یه جلسه با مسئولین فدراسیون فوتبال داشته باشیم تا هماهنگی‌های لازم رو برای حضورشون در مسابقات چهارسال آینده فوتبال کشور به عنوان تماشاگر تصویب و اجرایی بشه.

– خب خیلی از این عزیزان اصلا به خاطر شرایط فیزیکی‌شون امکان تماشاگر شدن ندارن.
+ برای اون هم برنامه داریم و قراره یکی از قرارگاه‌های جهادی سپاه وظیفه رمپ‌دار کردن ورزشگاه‌های فوتبال رو بر عهده بگیرن تا ما شرمنده این عزیزان نشیم.

– بسیاری از این ورزشکاران مشکل محل تمرین و مخارج اون رو دارن. برای اون چه فکری کردید؟
+ راستش رو بخواید به دلیل حساسیت موضوع و پیگیری‌های مردمی که صورت گرفته، قراره ظرف چند ماه آینده دریچه‌های جدید مالی برای وزارت باز بشه و هرچه سریع‌تر بخش‌هایی از بدهی تیم‌های استقلال و پرسپولیس پرداخت بشه.

– ورزشکاران پارالمپیکی با مشکل مالی و حتی تامین معیشت خودشون دست به گریبانن.
+ بله دیگه. بعد از اون هم ان شاء الله و به فضل الهی قرار شده یه کمک خوب هم به تیم‌های فوتبال شهرستانی بکنیم تا معضلات بازیکنان اون‌ها برطرف بشه و هوادارانشون خوشحال بشن.

– ببخشید رک می‌پرسم. این چه سودی به حال ورزشکارای پارالمپیکی داره؟
+ سوال به جایی پرسیدید. به محض جمع شدن خیال ما از فوتبال و این ورزش جهانی حساس، مطمئنا فرصت به این دوستان و دیگر ورزشکاران می‌رسه.

– تا اون موقع باید این عزیزان چیکار کنن؟
+ من قول می‌دم به شما که تا اون موقع این عزیزان مدال آور به صورت زوج و فرد بتونن در جلسات کمیته ملی پارالمپیک شرکت کنن و از مفاد مذاکرات صورت گرفته در اون مطلع بشن.

– خیلی هم… امیدواریم. ممنون از شما که با اخبار ورزشی همراه بودید.

ثبت ديدگاه




عنوان