کاندیداشو17/ کاسبان تحریم با ترامپ دستشان در یک کاسه بود که من آن را قطع می‌کنم
رفقای ترامپ فلان فلان شده و دشمنان آقام بایدن

جناب آقای عبدالناصر همتی که از نامزدهای این دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌باشد کاسبان تحریم را رفیق ترامپ و عامل بدبختی مردم و باعث ضربه زدن به بسیاری از نقاط حساس و حیاتی کشور دانست.
این نامزد که از کاسبان تحریم بسیار دل پری داشت و آنها را دوست و رفیق ترامپ می‌نامید عنوان نمود که این افراد باعث بسیاری از مشکلات کشور شدند و به همراه ترامپ حدود سیصد و پنجاه هزار میلیارد و هفتصد و خورده‌ای میلیون دلار به کشور خسارت وارد کردند و از این راه کلی پول به جیب زدند که اغلب آنها تراول و ده هزاری نو بود. وی در ادامه صحبت‌های خود گفت که من خودم شاهد بودم که این افراد کلی پول نقد هم به ترامپ دادند و حتی ترامپ از شکل و شمایل ظاهری تراول‌های ما خیلی خوشش آمد و گفت که امکان دارد در آینده دلارهای آمریکا را به این شکل و شمایل چاپ کند.
وی همچنین در ادامه در پاسخ یکی از خبرنگاران که سوال کرد که دوران بایدن هم با ترامپ فرقی نکرده و تحریم‌ها به قوت خودشان باقی هستند گفت: من احساس می‌کنم که شما هم یه جورایی پوششی هستی و به همین دلیل جواب شما را نمی‌دهم و فقط جواب آقای رئیسی را می‌دهم. شما هم وقتی می‌خواهی اسم بایدن را بر زبان بیاوری یک «آقا» هم اولش بگذار و بگو «آقای بایدن» چون من هم ایشان را انسان با ادبی می‌بینم. البته ایشان فقط آقای بایدن هستند و جناب آقای بایدن نیستند و جناب آقا فقط من هستم.
وی همچنین در پایان صحبت‌های خود خطاب به کاسبان تحریم گفت: بدانید که در این مدت ضررهای بسیار بزرگی به کشور وارد کردید. فکر می‌کنید نمی‌دانم ترک خوردن دیواره زیرگذر سر قلعه حسن‌خان کار شماست؟ فکر می‌کنید نمی‌دانم بزرگ تر شدن سوراخ نان تافتون کار شماست؟ ولله قسم قطره قطره مربای آلبالویی که از این سوراخ می‌چکد همچون خون جوانانی است که شما در آن خون شریک هستید. فکر می‌کنید نمی‌دانم چرا چند وقت است فرمون پیکان آقا غلام شوهر عصمت خانم می‌کشه به چپ؟ بله دلیل آن هم شما هستید. فکر می‌کنید نمی‌دانم پینگیل را شما دزدیدید که پدر مادر معصومش آن‌گونه جان به لب شوند؟ فکر می‌کنید نمی‌دانم باد نشدن آدامس بادکنکی مثل سابق کار شماست؟ فکر می‌کنید نمی‌دانم این که دیگر مردان معصوم کشورم نمی‌توانند سوت دو انگشتی بزنند مسببش شما هستید. آقای رئیسی من همه این‌ها را از چشم شما می‌بینم. ولی به مردم کشورم قول می‌دهم در صورتی که رئیس جمهور بشوم به همراه آقام بایدن تمامی مشکلاتی را که عرض کردم را حل نموده و مملکتی عاری از هرگونه کاسبی تحریم برای شما به ارمغان بیاورم.
پایان خبر.»

ثبت ديدگاه




عنوان