در حاشیه کم شدن سرعت اینترنت
طنز روز | بی تصادف نتوان کرد گذر از جاده

آقای ابطحی اخیرا فرموده‌اند: «کم کردن سرعت اینترنت افتخار نیست. کسی برای کم شدن تصادف، آسفالت خیابان‌ها را خراب نمی‌کند.»
با بررسی و تلاش کارشناسان چندین نتیجه مهم از این جملات قصار استخراج شد که ذیلا تقدیم می‌کنیم:
۱- دولت جلوی اینترنت سرعت‌گیر نصب کرده، چرا؟ چون ما داریم با سرعت اینترنت چین و آمریکا رقابت می‌کنیم، و به همین دلیل طوری نیست. فقط کاربران مجبورند دست به عصا در اینترنت تردد کنند.
۲- دولت دارد به کندی سرعت اینترنت افتخار هم می‌کند. یعنی احتمالا وزیر ارتباطات در گزارش عملکرد خود خواهد گفت: «با تلاش همکاران ما سرعت اینترنت که به صورت لوس و الکی زیاد شده بود کنترل شد» یا «اینترنت رویش زیاد شده بود ما هم زدیم آسفالتش کردیم.»
۳- اگر آسفالت خیابان خراب باشد تصادف کم می‌شود. مثلا ممکن است جفت چرخ‌های جلو در یکی از سیاه‌چاله‌های بلوار اصلی شهر فرو رفته و علاوه بر جلوبندی، رینگ و گلگیر و رادیات هم به فنا بروند و کله سرنشین عقبی هم لای فرمان گیر کند؛ ولی با همه اینها شکرخدا تصادفات آن محور کم بشود.
۴- سرعت باید بالا باشد، آسفالت هم باید خوب باشد، پلیس هم بهتر است آن دور و بر نباشد، تابلو هم ترجیحا نزنیم و تصادف هم باید کم باشد. البته اگر همه اینها با هم نشد … جهنمِ ضرر. مورد آخر را بی‌خیال می‌شویم. ولی بقیه موارد راه ندارد به جان شما!

ثبت ديدگاه




عنوان