حقایق آشکار
طنز روز | حقایقی از کنسرت ابی

کنسرت ابی که اخیرا در ترکیه برگزار شد برکات عظیمی داشت و حقایقی را بر مردم آشکار کرد که در محضر هیچ استادی درک نمی‌شد. بس که این مرد نفسش حق است. ناز نفسش. در ادامه برای افرادی که چشم بصیرت ندارند به تعدادی از این حقایق اشاره می‌کنیم.

۱. بیش از سی‌هزار نفر برای کنسرت‌های ترکیه بلیط خریدند که می‌کند به عبارتی ۱۲۰ میلیارد تومان. از اینجا مشخص می‌شود که پول بلیط کنسرت خرج سفر زیارتی نیست که بشود آن را به فقرا بدهیم، بلکه حق زن بیچاره و بچه‌های صغیر ابی است و حرمت دارد. اگر جای دیگری خرج شود حناق و خنازیر و درد بی‌درمان به دنبال خواهد داشت.

۲. حتی یک مورد مرگ بر اثر کرونا در حین کنسرت مشاهده نشده و همه شرکت‌کنندگان زنده از سالن بیرون رفته‌اند. با توجه به توزیع الکل در مراسم، احتمال ابتلا هم صفر است. هر کس هم مبتلا شد معلوم می‌شود به اندازه کافی نخورده.

۳. اگر خواننده مدتی پیش از کنسرت، در مذمت مدیریت کرونا در ایران پست بگذارد و هشتگ SOS Iran بزند و واکسن بخواهد، سهم خود را در مبارزه با کرونا ادا کرده و کرونا دیگر می‌ترسد دور و بر ایشان و طرفدارانش آفتابی شود. چون ممکن است دوباره پست بگذارند و پدرش را در بیاورند.

يك ديدگاه

  1. محمد رضا ۱۴۰۰-۰۶-۲۵ در ۱۱:۴۸ ق٫ظ- پاسخ دادن

    ۳۰ هزار نفر به ۱۲۰ میلیارد یعنی نفری ۴ میلیون، ۴ میلیون دادن واسه کنسرت.

ثبت ديدگاه




عنوان