چرا علی عسگری برای ریاست هلدینگ خلیج فارس گزینه مناسبی است
طنز روز | مدیریت به سبک جومونگ

در ادامه انتصابات شایسته، عبدالعلی علی عسگری، رئیس سابق صداوسیما به ریاست هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس منصوب شد اما عده­ ای باز با زود قضاوت کردن­ های خود، قصد زیر سوال بردن شایستگی این انتصاب را داشتند که در ادامه به شایستگی­ ها و توانایی­ های وی در مسئولیت جدید خواهیم پرداخت:

  • با توجه به وجود تحریم علیه ایران، دسترسی به تکنولوژی­های روز دنیا برای استفاده در صنایع پتروشیمی کار بسیار دشواری است، آقای علی عسگری می­تواند با بهره گیری از تجربه جومونگ در تولید زره و شمشیرهای فولادی، همانطور که جومونگ با بها دادن به استاد موپالمو به این تکنولوژی رسید، او نیز با بها دادن به مهندسان ایرانی، به تکنولوژی­ های روز دنیا دست یابد.
  • وجود افراد کاربلد در کنار یک مدیر می ­تواند از امتیازات مهم هر مدیری باشد، جواد جوادی یا همان بچه مهندس کسی است که می ­تواند به کمک آقای علی عسگری بیاید تا در کنار هم در مسیر پیشرفت صنعت پتروشیمی ایران گام بردارند؛ اگر هم فکر می ­کنید جواد جوادی دانشجوی هوافضا بود و ربطی به پتروشیمی ندارد، سخت در اشتباهید، جواد جوادی در همه علوم توانمند است.
  • صادرات محصولات پتروشیمی و همچنین ورود ارز به کشور، نیاز به دور زدن تحریم دارد، آقای علی عسگری نه تنها با تجربه دور زدن حق پخش تلویزیونی فوتبال­ های خارجی، خواهد توانست تحریم­ ها رو دور بزند که با تجربه ندادن حق پخش تلویزیونی تیم­ های داخلی، می­تواند پرداخت هزینه مواد اولیه شرکت ­های داخلی را هم دور بزند.
  • یکی از موارد استفاده از محصولات پتروشیمی در دنیای امروز، استفاده در تولید لوازم آرایشی است، آقای علی ­عسگری می­تواند با بهره­ گیری از راز اکسیر جوانی ستایش، واحد تولید این اکسیر را زیر نظر صنایع پتروشیمی خلیج فارس راه ­اندازی و این محصول را وارد بازارهای جهانی کند که یقینا بازار خوبی خواهد داشت.
  • با توجه با امکان خرابکاری در صنایع پتروشیمی توسط دشمنان، کشف و جلوگیری از این اقدامات از اهمیت بالایی برخوردار است، با توجه به آشنایی آقای علی عسگری با نیروی اطلاعاتی خبره­ای همچون محمد گاندو، ارتباطات نزدیک­ تر می­ شود و امر حفاظت از صنایع پتروشیمی تسهیل خواهد شد.
  • هلدینگ خلیج فارس یکی از بزرگترین منابع ورود ارز به کشور است، لذا آقای علی عسگری می­تواند با استفاده از تجربه­ های مدیریتی یوزارسیف در دوران قحطی و مختار در زمان محاصره کوفه، ارز وارد شده به کشور در شرایط تحریمی فعلی کشور را به درستی مدیریت کند.
  • آقای علی عسگری با استفاده از تجربه تبلیغات فروش محصولات بی­ ربط و با ربط در صداوسیما با ارسال عدد یک به دو پنج تا صفر فلان، در هنگام به فروش نرفتن فراورده­ های پتروشیمی آن­ها را برای مردم عادی عرضه کند، تا با فرستادن عدد ۱ تا انتهای همین تبلیغ، از تخفیف ویژه هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای بینندگان استفاده کنند.
  • یک مشکل اساسی در بین مهندسان صنایع پتروشیمی کشور، استفاده از روش­ های طولانی و خسته کننده برای حل مسائل است، آقای علی عسکری به کمک اساتید مجرب موسسات کنکور این مشکل را برطرف می­کند، تا مهندسان پتروشیمی بتوانند در کمتر از یک دقیقه سخت­ ترین مسائل را حل کنند.

به راستی که اگر زمانی که یانگوم بعد از رسیدن به قله­ های کمال در آشپزی از دربار کنار گذاشته شد، به او در پزشکی فرصت داده نمی­شد تا استعدادهایش شکوفا شود، هیچوقت به قله های کمال در پزشکی نمی ­رسید و امپراتور زنده نمی­ ماند، پس به جای قضاوت­ های زودهنگام، به آقای علی عسگری فرصت بدهیم تا کشور زنده بماند.

يك ديدگاه

  1. سیده حورا ۱۴۰۰-۱۱-۱۸ در ۱۰:۲۲ ق٫ظ- پاسخ دادن

    عالی بود

ثبت ديدگاه




عنوان