دلايل عقلي دكتر مبني بر پاشش نظام
فقط شش تا مونده

راه راه: دکتر کیومرث تابلوزاده، تشویشگر مسائل سیاسی خاورمیانه است که چهل سال فعالیت خود را معطوف به بررسی و تشویق مسائل ایران نموده است. او معتقد است ایران در سال‌های پس از انقلاب در وضعیت خاصی قرار دارد که این وضعیت خاص، حکومت آخوندی را دچار یک نوع پاشش درونی نموده و این پاشش در سال چهلم – فورتی – به پاششی بیرونی و نهایتاً به سرنگونی و فروپاشی رژیم خواهد انجامید.

تابلوزاده در گفتگو با خبرنگار سرویس ایاب و ذهاب گفت: همین آمارهای رسمی که خود آخوندها اعلام می‌کنند بهترین و روشن‌ترین دلیل من برای اثبات فروپاشی رژیم است. تا به حال فکر کردید که چرا راه‌های کشور ۶ برابر افزایش پیدا کرده؟ چون مردم به قدری تحت فشار هستند که دنبال راه فرار مطمئنی از این کشور می‌گردند و دولت برای گمراه کردن و شناسایی مخالفین، راه‌های زیادی ساخته تا مردم راه اصلی فرار از ایران را پیدا نکنند و دچار سردرگمی شده و نهایتاً به چنگ عمال رژیم بیفتند. یا مثلاً چرا باید تولید برق در کشور ۱۴ برابر افزایش پیدا کرده باشد؟ برای جوابِ مصیبت‌بار این سوال باید از غصه جان داد. چون هر وات برقی که دراین کشور تولید می‌شود معنایش تولید و افزایش صد هزار صندلی الکتریکی برای شکنجه است و ۱۴ برابر شدن تولید برق یعنی ۱۴ برابر شدن شکنجه؛ یعنی ۱۴ برابر خفه کردن نغمه‌های آزادی…

تابلوزاده در پاسخ به نفر آخر سرویس، سمت راننده که گفته بود: چرت نگو بابا! افزایش برق به خاطر افزایش سدسازیه، خاطرنشان کرد: سد کجا بود؟ رژیم از همان سال‌های اول اقدام به ساخت دیوارهایی جلوی مسیر رودخانه‌ها کرد و اسمش را سد گذاشت. می‌دانستید سد در حقیقت مخفف دو کلمه «سوراخ سرد دیوار درد» و در حقیقت نوعی شکنجه است؟ رژیم در بدنه دیوارهای جلوی آب‌ها سوراخ‌هایی ایجاد می‌کند و انگشت اشاره دست راست مخالفین را در این سوراخ‌ها فرو می‌کند تا آب پشت دیوار بیرون نریزد. مخالفین هم مجبور به این کار هستند چون خانواده‏‌ها‌یشان را در قفسه‌های فلزی جلوی دیوارها زندانی کرده‌اند و اگر آب از دیوار بیرون بریزد، خانواده‌هایشان را آب می‌برد.

وی با اشاره به صدای خنده نوزاد یکی از حضار که در حال نشان دادن فیلم بچه‌اش به بغل دستی‌اش بود گفت: همین نوزادها که می‌گویند آمار مرگ و میرشان پایین آمده فکر می‌کنید برای چیست؟ به خاطر اینکه نوزادها را از بیمارستان‌ها جمع می‌کنند و آن‌ها را وارد شهری می‌کنند که صبح تا شب فقط بازی کنند و ظاهراً همه چیز برای تفریح بچه‌هاست اما بچه‌ها نهایتاً تبدیل به خر می‌شوند و از آن‌ها برای جابجایی سلاح‌های هسته‌ای در شکم نهنگ‌های زیر آب استفاده می‌کنند.

در پایان با رسیدن سرویس به مقصد، آقای تابلوزاده از جای خود بلند شده و افزود: من مطمئنم که با همه اینها رژیم فقط چند روز دیگر دوام می‌آورد چون من سال ۵۶ مسئول دپوی اسلحه‌خانه غرب تهران بودم و آمارش را دارم که اینها چندتا گلوله را مصادره کردند و در این چهل سال حساب کرده‌ام که چند گلوله مصرف کرده‌اند. تا جایی که من حسابش را دارم فقط ۷ تا گلوله برایشان باقی مانده که یکی از آن‌ها چون از اول کج بود موقع شلیک گیر می‌کند و کار نمی‌کند و رژیم توان مقابله نظامی‌اش را کلا از دست خواهد داد.

گفتنی است تابلوزاده موقعی که اعضای حاضر در سرویس مشغول پرت کردن او با اردنگی به بیرون بودند هم یک چیزهایی گفت که به دلیل همزمانی با صدای ترمز خودروی عقبی و نامفهوم بودن بین همهمه ایجاد شده، قابل گزارش نبوده است.

ثبت ديدگاه




عنوان