مکاتبات اداری میان سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیر
وقتی کیفیت پولکی میشود!

از: دفتر امور فیلم و سریال فیلیپول
به: تهیه‌کننده مشهور
با سلام؛
احتراما، این سازمان در راستای اجرای رسالت خویش به‌منظور افزایش کیفیت فیلم‌های با کیفیت داخلی، زمینه تولید یک سریال با کیفیت و تماشاگر پسند را فراهم نموده است. بودجه آماده بوده، لذا تولید را آغاز نموده و هرچه سریع‌تر آن را به پخش این هفته برسانید.

از: تهیه‌کننده مشهور
به: مدیر سازمان فیلیپول
حسب دستور شما توافقات اولیه با چهره‌های مشهور انجام گرفته و با پرداخت قسط اول، هفت قسمت اول سریال خانگی به نام حیوانات خاص آماده اکران می‌باشد.

از: دفتر امور فیلم و سریال فیلیپول
به: تهیه‌کننده مشهور
به اطلاع می‌رساند، استقبال از سریال خیلی کم می‌باشد، از آنجا که ما در قبال ارائه محتوای با کیفیت، مقادیر بسیاری حق اشتراک از مشترکین خود دریافت نموده‌ایم، اوضاع را مناسب ندیده و خواهشمند است جهت کم شدن میزان فحش خوردنمان، تغییرات مناسب اجرا نمایید.

از: تهیه‌کننده مشهور
به: مدیر سازمان فیلیپول
احتراما، در راستای اینکه ما خودمان نیز خیلی فحش خوردیم! اگر موافقت بفرمایید، ضمن افزایش بودجه پروژه، روند سریال را تغییر داده تا رضایت عموم نیز بالاتر برود. به استحضار می‌رساند هیچ خودتان را نگران نفرمایید، زیرا با توجه به تجربه موفقیت‌آمیز کارگردان در چندین بار اجرای پروژه دووَّ دووَّ، این مسئله نیز بدون دوشواری حل گردیده و با استناد به جمله‌ی شتر دیدی ندیدی، پروژه را از اول کلید زده و سریالی نو در اندازیم.

از: دفتر امور فیلم و سریال فیلیپول
به: تهیه‌کننده مشهور
حسب درخواست شما، بودجه پیشنهادی از محل افزایش اشتراکات تامین گردیده و برای پروژه لحاظ می‌شود.
خواهشمند است سر جدتون، سری جدید را مانند آدمیزاد بسازید…لی

ثبت ديدگاه




عنوان