تعطیلات بابل شوتر

راه راه: از آنجائیکه نمایندگان مجلس مشکلات مردم را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارند و بی وقفه از کار و زندگی خود زده و به دنبال مشکلات مردم می گردند گاهی مشکلاتی را پیدا می کنند که حتی عقل مردم هم به آن نمی رسد. بدیهی است که مشکلات تعطیلات تقویم کشور را در اولویت قرار داده و برای آن راه حلی بیندیشند…
اگر دلایل این نمایندگان برای حذف و یا جابجایی تعطیلات تقویم را بشنوید خودتان داوطلبانه به آنها افتخار می کنید.

نماینده اول: این بچه ما یک پایش اینور است و پای دیگرش آنور تا می آید به خواب لنگ ظهر جمعه عادت کند می رود آنور… و تا می آید به خواب لنگ ظهر شنبه عادت کند می آید اینور… فکری کنید آقایان.

نماینده دوم: با ایراد شعری که با احسنت گفتن نمایندگان دیگر مواجه شد پس از واگذار نمودن نمایندگان احسنت گو به شعورشان، با اشاره به ناجوانمرد بودن سرمای زمستان خواستار افزایش تعطیلات در فصل زمستان شد.

نماینده سوم: برخی از تعطیلات در تقویم فکر بسیاری از هموطنان را به خود مشغول کرده طوری که هموطنان در نوعی بلاتکلیفی بسر می برند که بالاخره کدام تعطیلات را به شمال بروند و کدام تعطیلات را نروند با کاهش تعطیلات مسئله شمال رفتن هم وطنان حل خواهد شد.

نماینده چهارم: بعد از پیروزی های پی در پی در بازی “بابل شوتر” و بیان این جمله که مگه چیه؟ جرم که نکردم…! کم شدن تعطیلات عید نوروز را از علل مهم در کاهش تصادفات جاده ای ذکر کرد و گفت تعطیلات را کم کنید و به پراید تهمت نزنید.

سایر نمایندگان کاغذ به دست که رویش نوشته #نه_به_تعطیلات خنده کنان رو به دوربین صدا و سیما میزان دغدغه شان را در چشم بینندگان فرو می کنند.

ثبت ديدگاه




عنوان