تعبیر خواب همکار جدید
جای همکار بداخلاق بنشانید درخت

هر کس در خواب بیند که تخم‌مرغ شانسی به دستش دهند، دلیل آن کند که وی را همکار جدید آید. اگر تخم‌مرغ شانسی بزرگ بود، همکار جدید بسی مَشتی باشد و گلی به جمالش! پس گز پسته‌ای و پاستیل نوشابه‌ای ابتیاع کند و در دیدار نخست بدو پیشکش نماید و با وی طرح دوستی ریزد که از وی مرادهای دوجهانی خواهد یافت.
چنانچه تخم‌مرغ شانسی کوچک بود، همکار جدید مصیبت باشد. پس در خواب تخم‌مرغ را بگشاید تا نوع مصیبت بر وی آشکار آید. اگر در آن ماشین اسباب‌بازی مدل پراید بود، دلیل آن کند که همکار جدید همواره کارهایش را در فرغون نهاده، روی میز دیگر همکارانش چپه می‌کند. پس تا می‌تواند پیش از آمدن همکار جدید کارهای خود را تلنبار کند و در دیدار نخست جملگی کارها را بر سر وی آوار نماید تا همکار را در دل ترس گرفتارآمدن در چنگ از خودش بدتر پدید آید و دفع شر شود.
اگر در تخم‌مرغ مگس پلاستیکی بود، برخی گویند که همکار جدید غرغرو باشد و برخی دیگر گویند هپلی. پس بین میز خود تا میز همکار مین بکارد.
چنانچه در تخم‌مرغ خر پلاستیکی بود، دلیل آن کند که همکار اهل شوخی‌های خرکی است چنان‌که به هیچ‌روی صلاح نمی‌پذیرد. لذا خاک خاصی بر سر خودش نمی‌تواند ریختن. انواع دمنوش آرامش‌بخش به محل کار ببرد، هم خود بنوشد و هم بین دیگر همکاران خیر کند که ثواب دارد.
اگر داخل تخم‌مرغ هیچ نیافت، دلیل آن کند که همکار تازه‌وارد دسیسه‌گر و زیرآب‌زن است. برود و حسابی در کل محل کار بگردد، کس دیگری که به زیرآب‌زنی و دسیسه‌گری مشهور است را بیابد و مشخصات همکار جدید را بگذارد کف دستش.
چون داخل تخم‌مرغ تندیس اسکار پلاستیکی یافت، یعنی همکار جدید در صف اول همکاران بداخلاق جای دارد. به هر جان‌کندنی بکوشد تا تاریخ ۲۷ اکتبر که روز جهانی «همکار بداخلاق» است، دوام بیاورد. پس به‌زبان خوش و اگر نشد به‌ضرب آپ‌دولیاچگی و سایر ضربات مقتضی از سایر همکاران هرآنچه از پول که تواند، به‌جهت رفع بداخلاقی همکار مذکور بستاند و اقسام کاکتوس گلدار و بی‌گل موجود در جهان را ابتیاع کند و محدوده میز همکار را، در کاکتوس غرقه سازد. اگر همکار با مشاهده انبوه کاکتوس‌ها، بر برتری آنها بر خودش واقف گشت و تحولش حاصل آمد که فبهاالمراد. اگر نه فاصله وی با تیغ کاکتوس‌ها را به‌قدری کاهش دهد که چند روزی جملگی همکاران را آسایش حاصل آید. 

ثبت ديدگاه




عنوان