خوزستان و تنش آبی
طنز روز | تا اطلاع ثانوی به جای آب، از شربت استفاده کنید!

نامه فوری هیئت محترم مسئول کل کشور در پی بحران آب در خوزستان:

امروز پس از کمی فراغت از فشار حاصله از امور، با اسکرول نمودن صفحات مجازی مان دریافتیم که مردم شریف خوزستان دارند رنج می‌برند.
پس از مکدر شدن که مرحله ابتدایی اقدامات پیگرانه ماست، بررسی‌هایی صورت گرفت. پیشنهادات و دستوراتی نه سریع‌فوری‌انقلابی، اما با تدبیر صادر شد تا مردم احساس بکنند که در ادامه به اطلاع ملت شریف ایران می‌رسانیم:

۱_ از آنجا که در این مقوله نه می‌توانیم دعا کنیم باد بوزد و نه رویمان می‌شود در این چله تابستان بگوییم باران ببارد، لذا به مردم خوزستان توصیه می‌شود شربت را تا اطلاع ثانوی جایگزین آب نمایند.

۲_ در صورت جاری شدن آب شرب در لوله‌های تان فوری آن را به دوغ تبدیل نموده تا شوری و بوی آب موجب رنجش خاطرتان نشود.

۳_ در صورت تلف شدن گاومیش‌ها به دلیل نبود آب و در پی آن نداشتن ماست جهت تهیه‌ی دوغ از شیر بز یا گاو یا شتر جهت تولید ماست استفاده نمایید.

۴_ نظر به اینکه مردم خوزستان هر روز یک چیزیشان می‌شود و خاطر یک مملکت را مکدر می‌کنند و یک روز آب ندارند، یک روز سیل است و یک روز گرد و خاک و… بنابر این جهت اتمام یکباره همه این معضلات به وزیر محترم ارتباطات و راه دستور داده می‌شود تا همه خطوط تلفن و شبکه اینترنت خوزستان از دسترس خارج شده و مسیرهای زمینی و هوایی این استان مسدود گردد تا دیگر اثری از این مشکلات و معضلات وجود نداشته باشد.

ثبت ديدگاه




عنوان