کتابچه محفل نطنز ۳

راه راه: باشگاه طنز و کاریکاتور انقاب اسامی سومین محفل طنز خود را در دیماه برگزار کرد. دوتای قبلی در حسینیه هنر برگزار شده بودند. این بار خواستیم که از گذشته درس گرفته باشیم و دیگر کسی مجبور نباشد به خاطر نبود فضا و صندلی، ایستاده مراسم را تماشا کند. به همین خاطر سینما فلسطین را برای برگزاری نطنز ۳ انتخاب کردیم. در ابتدا سالن سه که ۱۷۵ نفر ظرفیت دارد را در نظر گرفته و خودمان را برای این تعداد تماشا گر آماده کرده بودیم. تا صبح روز برگزاری هم آمادگی خود را برای این تعداد حفظ کرده بودیم تا اینکه خبر رسید سالن یک را برای ما در نظر گرفته اند.

سالنی با ۵۰۰ نفر ظرفیت! آمادگیمان میخواست از خود بی خود شود اما کنترلش کردیم. حقیقتا بعد از برگزاری خدا را شکر کردیم که مراسم در سالن ۱۷۵نفره برگزار نشد وگرنه باز باید با تجربه گذشته رو به رو میشدیم و این بار تعداد بیشتری را ایستاده میدیدیم. مراسم ۹ دی برگزار شد و طبیعی بود که کمی فتنه داخل آن بریزیم. سینما هم یکی از موضوعات محفل بود. البته تا روز قبل از مراسم! اتفاقاتی که دو سه روز مانده به مراسم افتاد، برنامه ما را هم تحت الشعاع قرار داد. ما که دیدیم قضیه داغ است کمی پیاز داغ فتنهاش را بیشتر کردیم که از دهن نیفتد! شعر، نثر، استندآپ، موسیقی طنز و کلیپ پای ثابت محفلها شدهاند. البته علی سلیمانی هم با استندآپی از مهمان ما بود.

در این کتابچه علاوه بر اینکه یک بیوگرافی مختصر از طنزپردازها میخوانید، با برنامههای اجرا شده هم احساس نزدیکی بیشتری را تجربه خواهید کرد.

ثبت ديدگاه




عنوان