پیامک های تبریک روز ملی دختران
جون جونی بشوید

راه راه: ۱- دختران عزیز سرزمینم، این روز را به شما آزادْ دختران و به خصوص به دختران مقیم آمریکا تبریک ویژه عرض می نمایم. با رای شما آزادی خواهان بود که کشور به این قلل رفیع رسید. در انتخابات آتی نیز منتظرتان هستم(حسن روحانی)

۲- دختر هر خانواده ای، نماد هویت آن خانواده است. نباید با بی احترامی به دختران، خانواده ها را ناراحت کرد. اما چه کسی مسئولیت سلامت خانواده ها را به ما داده است؟ روزتان مبارک(صادق زیبا کلام)

۳- دختران مهربان، همیشه مهربان باشید و نگذارید حقی از شما خورده شود. حتی اگر حق شما نباشد، رمز موفقیت این است که با همه دوست جون جونی باشید، حتی با دشمنانتان. فرخنده باد این روز!(مهناز افشار)

۴- شما دختران، افتخار ایرانید و باید در همه زمینه ها افتخار بیافرینید. شما باید به جای اداهای دخترانه، مثل دختران خارج، به شغل های سخت بروید. چرا که سختکوشی مال شماست. از آقایان سبقت بگیرید، بدوووید.(پزشکیان و مطهری/ نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی)

۵- این روز بهانه‌ی خوبی نیست، تبریک نمی گویم. چه معنی دارد، روزی که تولد من نیست روز دختر باشد؟ پس این بندهای حجاب را بریزید دور. راحت باشید. نگذارید مزدوران این رژیم را به شما تحمیل کنند. نگذارید شما را در خانه حبس کنند. مجبور نباشید این سایه سیاه را تحمل کنید. بگذارید خورشید آزادی به موهای باز و رهایتان بزند. ما هم که روسری نارنجی پوشیده‌ایم، قضیه‌اش فرق میکند. به امید پیروزی!(مریم.ر)

ثبت ديدگاه




عنوان