ببین و بگیر
نقش قوزک پا در ازدواج

بد حجابی

راه راه: بر اساس یک نظرسنجی نسبتا علمی و کاملا میدانی درمورد بدحجابی به نتایجی رسیدیم که خودمان هم باور نمی کنیم. نتیجه این نظرسنجی نشان می دهد افراد بدحجاب جامعه به شدت آمادگی ازدواج دارند، اصلا هر چی بدحجاب تر ازدواجی تر.
در همان راستایی که خودتان می دانید تحلیل این نظرسنجی کمک زیادی در انتخاب فرد مورد نظر می کند که ما در اینجا به طور خلاصه مواردی را آورده ایم:

بیرون گذاشتن قوزک پا تا ۲۰ سانت به بالا: این فقره که به تازگی جمع مذکر نیز گفتند: «عه؟ فکر کردید فقط خودتون قوزک پا تا ۲۰ سانت به بالا دارید؟» و به جمع مونث پیوستند، نشانه آمادگی جسمانی برای شروع یک زندگی پر انرژی است. این دسته از دختران به زندگی سنتی علاقمند بوده و در حقیقت به این جمله که «تو منو بگیر، هر چی رخت چرک داری با من!» اعتقاد راسخی دارند. در این حد زن زندگی هستند اینها.

بیرون گذاشتن گوش: این دسته برعکس سایر افراد که گوششان اصلا بدهکار نیست، به شدت دارای گوش بدهکار هستند و از حوصله و توان کافی برای شنیدن حرف مادرشوهر، خواهرشوهر و فامیل شوهر برخوردارند. آمار نشان می دهد این امر در افراد مختلف از یک گوش به دو گوش متغیر است.

پارگی شلوار: در این مورد که به تازگی شیوع پیدا کرده شخص آمادگی ازدواج را در خود به حد قابل توجهی بالا برده و احتمالا در پرورش ازدواجی چیزی دوره گذرانده. در این نوع، بابت هر گونه بدهی، بیکاری، ورشکستگی، چک برگشتی، زندان و حتی طلاق آمادگی عجیبی مشاهده می شود و مسلما بین میزان پارگی شلوار و میزان آمادگی ازدواج ، ارتباط تنگاتنگی وجود دارد.

مانتو جلو باز: این گروه برای هر گونه مشکلی در هر سطحی و در هر شرایطی آغوششان باز است. این افراد به دلیل قوای جسمانی و روحانی از تحمل بالایی در برابر مشکلات برخوردارند و به محض دیدن مشکل طوری آن را حل می کنند که نمی فهمید از کجا حل شد!

ثبت ديدگاه




عنوان