روشهای راحت الحلقوم کارشناسی
کارشناسی زود پز

راه راه:در کشور عزیزمان کارشناسان فراوانی وجود دارند که در هر زمینه توانایی و استعداد وافر دارند.
برای رسیدن به مقام و منزلت کارشناسی و قرار گرفتن در صفوف این بزرگان راه های بسیار زیادی میتوان نام برد، که مختص مردم سرزمینمان است.
مثلا از طریق رفت و آمد با تاکسی، خط یازده و مترو در این گونه کارشناسی فرد کارشناس مسائل اجتماعی میشود و امکان ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا را دارد.
گونه دیگر کارشناسی، با استفاده از فضای مجازی از قبیل تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و … است، که مدرک پس از آرتروز گردن به شخص اعطا میشود. دوره این نمونه برخلاف مورد قبلی به صورت شبانه روزی برگزار می‌شود.

از نمونه های دیگر که میتوان نام برد؛ با رفتن به دانشگاه و سر کلاس درس ، مشق و طی نمودن فراز و نشیب های پاس کردن واحد دنبال جزوه خوش خط گشتن و استاد دست و دل باز پیدا کردن بدست می آید. البته کارشناسی این دسته ارزش چندانی ندارد و مشاغل به این افراد تعلق نمی‌گیرد.
نکته؛ نمونه هایی مشاهده شده، افرادی بدون گذرندان این دوره ها و فقط با پرداخت حق الزحمه به برخی دانشگاه ها به این مدارک دست یافتند.

اما رایج ترین نمونه کارشناسی به صورت خود کارشناس پنداری است، که با توجه به تجارب شخص بدست می‌آید.
به طور مثال شخص، یک کاندیدای شورای شهر را که در انتخابات پیروز نشده از نزدیک رویت کرده، اکنون به این نتیجه رسیده که توانایی حل مسائل سیاسی آمریکای لاتین با ایالات متحده را دارد.
یا نهایت کار اقتصادی که توانسته به خوبی انجام دهد جمع مبلغ پنیر لیقوان با نون بربری صبحانه بوده، در حال حاضر رکود اقتصادی در اروپا و ارتباط آن با اقتصاد خاورمیانه را تحلیل و کارشناسی میکند.
مثلا حداکثر اطلاعات نظامی که دارد، دیدن عکس کلاشینکف توی کتاب دفاعی مدرسه بوده و امروز نظرات کارشناسی در خصوص مسائل موشکی ایران و کشورهای عضو ناتو ارائه میدهد.

یا حداکثر فعالیت سینمایی که داشته از جلوی سینما پاپ کورن (همان ذرت بوده داده، البته چرا اسمش را عوض کردن؟ برای فروش بیشتر بوده یه چیز دیگه هنوز در حال بررسی هستیم) خریده است. و درخواست داده در برنامه هفت به عنوان منتقد و کارشناس حضور یابد.

با تمام این تفاسیر بهترین گزینه برای گرفتن کارشناسی همان گزینه سوم، درس و مشق است زیرا گرفتن این نوع مدرک تاثیر بسزایی در امر خیر و ازدواج جوانان داشته، تجربه نشان داده هم در خصوص یافتن نیمه گمشده هم برای شب خواستگاری بسیار مفید است. لذا پیشنهاد میکنیم جوانان عزیز حتی در صورت داشتن کارشناسی های دیگر از گرفتن این نمونه دریغ نکنند.

ثبت ديدگاه




عنوان