اگر زلزله بیاد ،مدرسه ها رو چه کنیم؟!
دفاعیات رئیس جمهور جهت انتصاب وزاری جدید:

راه راه:پیشنهاد وزرای جدید توسط رییس جمهور به مجلس، اگرچه با رای آوردن آنها همراه شد، اما باعث نشد انتقادات تمام شود. هنوز هم هستند کسانی که در کمال ناباوری کسی که دکترای مهندسی زلزله دارد را برای وزارت آموزش و پرورش مناسب نمیدانند! در همین راستا بد ندیدیم یک کم برای این افراد شفاف سازی کنیم.

۱-وزیر وزارت آموزش و پرورش دکترای مهندسی زلزله:
یکی از برنامه های مهم وزارت آموزش و پرورش در مدارس مانور زلزله است.
تصور کنید یک روز مثلا زلزله بیاید آن هم زمان مدرسه، آن هم ساختمان های مدرسه…
اگر با زلزله مقابله نکنیم، نه مدرسه ای داریم، نه دانش آموزی، نه مدیر و معلمی، نه اداره ای، نه وزارتخانه ای، نه وزیری و نه استعفایی…
به زودی چند واحد درسی به نام “زلزله و انواع آن” به دروس دبیرستان و “زلزله، شیطون بلا” به دروس ابتدایی مدرسه اضافه میشود.

۲-وزیر پیشنهادی آقای روحانی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجلس قبل از طرف حاج آقا روحانی به عنوان وزیر ورزش و جوانان معرفی شده بود!
در یک برنامه فشرده و مستمر با ورزش حرفه ای میتوان کاری کرد که بازیگران حاضر، جوان و آماده به کار باشند و دیگر نیازی به سرمایه گذاری روی بازیگران جدید نباشد.
و در پروژه جدید به دنبال آشتی سینما و ورزش هستیم.
و بجای جشنواره “فجر” از این به بعد جشنواره ” ورزش، مردم، سلامتی” را شاهد خواهیم بود.

۳-وزیر وزارت ورزش و جوانان ارشد علوم سیاسی و رئیس میراث فرهنگی:
ورزشکاران میراث واقعی این کشور هستند و مکان هایی که در آن ورزش میکنند میراثی تر، نباید با تجهیز و مدرنیته کردن آن بافت قدیمی و ساده آن را از بین برد همین مکان ها در قرن های بعد محل تردد توریستها از سراسر جهان خواهد شد و این یعنی هدایت ثروت جهانی به کشور.
از اهداف آینده وزارتخانه، مومیایی کردن ورزشکاران قبل از مرگ جهت نگه داری آنان در این اماکن می باشد.

ثبت ديدگاه




عنوان