بیانیه میرحسین موسوی به مناسبت 9 دی
مرا سرزنش نکنید!

راه راه:
درود بر ملت خدا جوی!
۸ سال است که از حماسه بزرگ ملت در ۹ دی می گذرد. روزی که مردم با بصیرت خود چشم فتنه را کور کردند و به همه ی دنیا ثابت کردند که پای نظام ایستاده اند و سیاست های خصمانه دشمنان نظام و اسلام را بار دیگر باطل کردند. یک بار دیگر مردم نشان دادند که پای ولایت فقیه ایستاده اند و گوش به فرمان ولی فقیه هستند. من هم به عنوان یک عضو کوچک از این ملت شریف ، یک سرباز و یک نوکر، همواره تا آخرین نفس پشتیبان ولایت فقیه می مانم که پشتیبانی از ولایت فقیه پشتیبانی از نظام و مردم است.

مردم شریف ایران !
ما هیچ قدمی در مورد مسئله تقلب برنداشتیم مگر آن که با مقام معظم رهبری مشورت کردیم. هیچ نامه ای نبوده که ایشان بنویسد و من دستور قاطع ندهم که عین آن چه ایشان گفته باید اجرا شود. قطعا و یقینا مردم عزیز می دانند تصمیماتی که در مسائل انتخاباتی ما اتخاذ می شد برخی موارد ساعت ها خدمت مقام معظم رهبری بودیم و آن جا گرفته می شد. این ها را عرض می کنم که ملت بخصوص جوانان مطلع باشند از تاریخ کشور، از روند کار، هر چند روزی همه ی این ها منتشر خواهد شد به طور طبیعی در زمان خودش.

اما صد افسوس که مشتی بی اندیشه و نخود مغز ، من را ملامت می کنند و تهمت ها بر حقیر می زنند. چه می توان به آن ها گفت؟ کسانی که خود را داعی دار انقلاب و اسلام می دانند، بدون آن که یک بار قرآن خوانده باشند. عده ای که با تزویر قصد فریب ملت دین دار و متعهد را دارند . آن ها را به خدای باری تعالی واگذار می کنم و پاسخ آنها را با آیه ای از کلام الله مجید می دهم که فرمود : « فلا تلومونی و لوموا انفسکم … » مرا سرزنش نکنید ، بلکه خود را سرزنش کنید . بدانید که من به شما هیچ تسلطی نداشتم و فقط دعوت کردم !

حال ۸ سال است که در اینجا، در این گوشه ی ویران ، در این کلبه احزان ، در این حصر و در این زندان ، نشسته ام و در غم دوری از ملت می سوزم و ذره ذره آب می شوم، اما تمام این ها را به جان می خرم و دست بر نمی دارم و باز هر جا که مظلومی ببینم اگر به نفعم باشد فریاد می زنم !

در پایان خودم و همه ی شما را توصیه می کنم به تقوای الهی و تبعیت از قانون. بدانید که تا زمانی که تابع قانون باشیم آسیب نمی بینیم. اگر یک روز ما تابع قانون باشیم آن هم نامردی نمی کند و یک روز تابع ما خواهد شد .
و من الله توفیق

يك ديدگاه

  1. نازنین ۱۳۹۵-۱۰-۰۹ در ۹:۰۰ ق٫ظ- پاسخ دادن

    عاااالی

ثبت ديدگاه




عنوان