تقدیر یونیسف از بن سلمان
ای منتت توی سرم

راه راه:
قدر زِر، زِر زَن شناسد قدر گاوان گاو دوش

شیرده عزیزم

حال که می‌خواهیم به موجب این تقدیر‌نامه از اقدامات‌تان در حق کودکان یمنی تقدیر کنیم، واژه کم‌آورده‌ایم و نمی‌دانیم واژه‌ها را باید از کجایمان در‌آوریم که جیب ما سوراخ و دست‌هایمان کوتاه.

تقدیر تنها توراست آن زمان که به کودکان یمن آموختی که چشم ورم کرده را چطور می‌توان با دو انگشت گشود و از آن پس هیچ کودک یمنی به دلیل ورم چشم از دیدن و چشم گشودن محروم نشد!

تقدیر توراست آن زمان که به کودکان یمن آموختی که جنازه خواهر کوچک‌شان را باید چطور به خانه بکشند که خانواده مهم است. خیلی مهم است و این مهم در سند ۲۰۳۰ به خوبی مورد تایید قرار گرفته.

تقدیر توراست آن زمان که کار‌خانه شیرخشک یمن را ترکاندی تا کودکان یمن از عنفوان کودکی یاد بگیرند باید روی پای خود ایستاد!

از این پس همه نهاد‌های بین‌المللی هزینه تو خواهد بود بن!  می‌خواهیم به موجب سندی توسعه، متد تربیت کودکت را در تمام کشور‌های جهان حتی اروپا و آمریکا الزامی کنیم. البته فعلا در همان کشور‌های خاورمیانه به صورت پایلوت اجرا باید کرد که نقاط ضعف و قوتش را آنالیزی باید.

اصلا از این به بعد امضای تو تضمین است! برو هر کجا را که خواستی بِمضا تا ما همه تحریم‌هایش را یک جا و بالمره لغو کنیم و نه تعلیق.

حتی می‌گوییم ای اف سی آل کثیر را بیاندازد در تنور و تمام پنالتی‌های پرسپولیس هم اوت محسوب شود و داور بازی هم به دلیل کم کاری به کار در معدن‌های نیجریه تبعید شود.

دیگر چه توان کرد که تو بزرگی و در آیینه‌ی کوچک جا نمی‌شوی اصلا

مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد

یونیسف

ثبت ديدگاه




عنوان