تطور تاریخی-توییتری ترامپ
بخوره زمین هوا میریم!

راه راه: پیش از حمله به پایگاه عین الاسد:
ما آمریکا هستیم! ما قوی‌ترینیم! از بعد جنگ جهانی دوم تا امروز هیچ دولتی جرات نکرده یک لگد به میله پرچم ما بزند! به شما هشدار می‌دهم اگر دست از پا خطا کنید و بخواهید انتقام یا هر چیز دیگری بگیرید، ۵۲ نقطه فرهنگی را بخاطر ۵۲ گروگان، ۴۰ نقطه تاریخی را به دلیل گند زدن در تاریخ استعمارگری آمریکا و ۹۸ نقطه ورزشی را بخاطر پیروزی ۲-۱ در جام جهانی ۹۸ تهران بمباران می‌کنیم. حالا این بغل دستیم می‌گوید جام جهانی ۹۸ در فرانسه بوده نه تهران که خیلی اهمیتی ندارد. در ضمن از امروز صنایع ماست‌بندی ایران به لیست تحریم اضافه می‌شود.

روز حمله به پایگاه عین الاسد.
همه چیز خوب است. نباید فراموش کنیم که ما قوی‌ترین ارتش دنیا هستیم. چند تا دانه فوتوشاپ به پایگاهمان زدند که نتیجه وارده را به زودی به اطلاعتان می‌رسانیم. فقط تا برمی‌گردم کسی یادش نرود که ما قوی‌ترین ارتش جهان هستیم. در ضمن شلوار مامان‌دوز از این لحظه به لیست تحریم‌های هوشمند اضافه می‌شود.

یک روز بعد از حمله.
همانطور که حدس می‌زدیم ما قوی‌ترین ارتش جهانیم و حملات ایران به پایگاه ما کاملا هماهنگ شده بود. البته ما موافقت نمی‌کردیم ها! چرا که از بعد جنگ جهانی دوم کسی جرات نکرده به پایگاه‌های ما حمله کند. اما ایرانی‌ها خیلی اصرار کردند گفتیم دلشان نشکند. پایگاه از قبل به صورت کامل تخلیه شده بود و ما هیچ آسیبی ندیدیم. از این لحظه نام بدرالدین هلالی جغتائی استرآبادی به تحریم‌ها اضافه می شود. اموالش را مصادره و دیوان اشعارش را توقیف کنید.

سه روز بعد از حمله
همین الان به من خبر دادند که در زمان تخلیه هماهنگ شده پایگاه عین الاسد، سه سرباز در ازدحام جمعیت زمین خوردند و کف دستشان اوخ شد. هشتاد سرباز هم سرشان درد می‌کرد که استامینوفن خوردند خوابیدند. به همین دلیل از امروز کش تنبان را به لیست تحریم ها اضافه خواهیم کرد.

چهار روز بعد از حمله
دیروز گفتم ما قوی‌ترین ارتش جهان هستیم؟ نگفتم که! گفتم امروز یادآوری کرده باشم.

یازده روز بعد از حمله
برهمگان واضح و مبرهن است که ما قوی‌ترین ارتش جهان هستیم و حالا با خبر شدیم که ایران در زمانی که داشته روی پایگاه عین الاسد با فوتوشاپ کار می کرده، فلش موس چند بار توی سر سربازان آمریکایی خورده و نُه نفرشان به صورت خیلی خفیف ضربه مغزی شدند. به همین دلیل فلش مموری به لیست کالاهای تحریمی اضافه می‌شود.

۱۵ روز بعد از حمله
درست است که ما قوی‌ترین ارتش جهان هستیم؛ اما حتی قوی‎ترین ارتش جهان هم ممکن است در مانورهایش تلفات داشته باشد. در مانور اخیر ۴۰ نفر از سربازان ما کشته و ۸۰ نفر مجروح شده‌اند که این برای تقویت نیروهای قوی‌ترین ارتش جهان مساله‌ای کاملا طبیعی است. کسانی هم که می‌گویند قیافه‌‎هاشان به مردن بر اثر موشک فاتح می‌خورد حرف مفت می‌زنند. اما به دلیل همین حرف مفت،تولید هر نوع بستنی یخی و آلاسکا را در ایران تحریم می‌کنیم. در ضمن در چهار هفته آتی مانورهای بسیار مهم و حساسی داریم که ممکن است تا سقف ۱۰۰ کشته و بیش از ۵۰۰ مجروح داشته باشد. گفتیم از الان آماده باشید.

ثبت ديدگاه




عنوان