نامه‌ی گروهی از مردم به رئیس جمهور
به میان ما نیایید!

راه راه:

بسمه تعالی
جناب آقای آیت الله رئیسی
احتراماً
ضمن عرض سلام و آرزوی صحت و موفقیت،
اینجانبان جمعی از مردم شریف بنا بر دلایل زیر خواستار لغو حضور حضرتعالی و اعضای محترم دولت در میان مردم هستیم:

۱. هنگ کردن: فرض کنید در پمپ بنزینید و با یک دست در حال فرو نمودن انگشت در دماغ محترم جهت جداسازی محتوا و با دست دیگر در حال بنزین زدن هستید و ناگهان در همان حالت رئیس جمهور را در جلوی خود می‌بینید. چه اتفاقی می‌افتد؟! قطعاً هنگ می‌کنید زیرا مدتهاست که عادت دیدار با مسئولین تغییر کرده و مسئولین صبح جمعه میفهمند. حال از تعجب دست در دماغ می‌مانید که نه تنها جلوه‌ی بدی دارد بلکه ممکن است سبب آسیب مخاط دماغی و همچنین هدر رفت بنزین شود.

۲. رفتن آبرو در میان جمع به دلیل جفت کردن: اینکه ناگهان چشمانت را وا کنی و حضرتعالی و اعضای محترم دولت را در مقابل خویش ببینی برای همه به یک اندازه قابل هضم نیست. از این رو ممکن است عده‌ای ترسیده و با فعال شدن سیستم گوارشی و ادراری فوقع ما وقع.

۳. تحقیر در میان جمع: خود را جای مردم بگذارید. فرض کنید آمده‌اید استامینوفن کدئین بخرید و رئیس جمهور را در داروخانه ببینید. پس از بازگشت به خانه یا در گروه‌ مجازی بگویید که «من امروز بغل رئیس جمهور وایسادم». آیا مسخره نمی‌شوید؟ آیا نمی‌گویند جای کدئین، کوکائین زده؟!

۴. خجالت کشیدن: به دلیل ناگهانی بودن دیدار ممکن است لباس مناسب دیدار مسئولین و رئیس جمهور بر تن افراد به خصوص بانوان نباشد. نمی‌شود که با تی شرت و دمپایی و یا مانتو زه‌وار در رفته در این مجالس حضور داشت. این موضوع باعث خجالت کشیدن فرد و گفتن ‌«خاک تو سرم، آبروم رفت» می‌شود و عذاب وجدان آن تا مدتها در اذهان باقی‌ می‌ماند.

و مسائلی از این دست که مجال گفتن آن به دلیل اطاله‌ی کلام نیست. امید است با توجه به این نامه شما نیز طریق پیشینیان را بپیمایید و از دور مسائل را کنترل نمایید.
جمعی از مردم شریف

ثبت ديدگاه




عنوان