رمزگشایی آزادی بیان آمریکایی
بی طرف کی بودی تو؟

راه راه:
توئیتر در پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان مبنی بر سفارشی بودن برخورد با حساب‌ها بیانیه‌ای صادر کرد که بدین شرح می‌باشد: 
سلام بر ملت غیور و کنگره‌کش، که همیشه در صحنه‌های باطل علیه باطل و در مواقع شیر تو شیر و خر تو خر، در صحنه‌های توئیتری حاضر هستند و انگشت‌های خمیده خود را بر صفحه گوشی می‌چرخانند و دُر می‌افشانند، و توئیت می‌کنند. 
مردم عزیز! این را بدانید که ما اصلا حق نداریم شما را از نوشتن و انتشار مطالب گهربار محروم کنیم اما بعد از آبروریزی‌هایی که ترامپ داشت، مجبور به اقدام جدی شدیم و کاملا خودجوش و بدون دستور کسی دسترسی‌اش را محدود کردیم. 
به جان خودمان در سال‌های گذشته هر چقدر تلاش کردیم نشد. در آبان ۹۶ هم خیلی روی دکمه بسته شدن فشار آوردیم به قدری که دکمه خراب شد و کلی پول تعمیرش را دادیم. 
این را در جواب آنهایی گفتم که می‌گویند چرا حساب مخالفان جمهوری اسلامی را نمی‌بستی در حالی که آنها خیلی بیشتر آبروریزی می‌کردند. 
به هر حال بدانید که دکمه بستن حساب گاهی گیر می‌کند و گاهی مثل اسب کار می‌کند. مثلا سر ماجرای قاسم سلیمانی هم ویرش گرفته بود و ما هر چه می‌گفتیم بذار دو تا پست برای ظاهر‌سازی بماند گوشش بدهکار نبود و فقط پاک می‌کرد. 
در پایان دشمنان و فریب خوردگان بدانند که ما بسیار بسیار بی‌طرف هستیم و اصلا این وصله‌ها به ما نمی‌چسبد و خیلی خصوصی اداره می‌شویم به طوری که همه روسای‌جمهور آمریکا به ما می‌گفتند«بیطرف کی بودی تو». 
ترامپ هم اگر قول بدهد پسر خوبی باشد و با قوانین آمریکا همراهی کند قول می‌دهیم صفحه‌اش را باز کنیم و یک صفحه آشپزی و آرایشگری به عنوان اشانتیون به او هدیه بدهیم تا با ملانیا و ایوانکا مشغول کار شوند و کاری به کار کاخ سفید نداشته باشند. 

ثبت ديدگاه




عنوان