سبد نشر امروز
دمپایی ابری به دست

راه راه: سلام شنوندگان عزیز، با تازه های نشر همراه شما هستیم. به جان همین جاری آخریم!

این هفته نشر قرمه سبزی فقط قرمه سبزی مامانم، باز هم با اثری متفاوت خود را به بازار نشر رسانده، منتها چون نفسش گرفته دادیم یک کم آب بخورد.

نشر قرمه سبزی فقط قرمه سبزی مامانم با کتابی تحت عنوان دمپایی ابری به قلم کامران خط قشنگ به رشته تحریر درآمده تا سرِ درد دل را بار دیگر با خوانندگانش باز کند. چرا که همسر اقای خط قشنگ وقتش پر است، چند روزی هم هست که لبریز شده.

کامران خط قشنگ در این کتاب با استناد به این دلیل که شاغل بودن زن بعنوان یک ارزش، می‌تواند تمام ویژگی های فردی اعم از خوب و بد را بپوشاند، در این جلد به نتایج تحقیقات خود پرداخته است.

آقای خط قشنگ که سالها سابقه ی پختن تخم مرغ عسلی با سیب زمینی بورکینافاسویی دارد، یکی از مهم ترین عوامل اشتغال بانوان در شغل هایی که متناسب روحیه زنانه نیست را کور کردن چشم جاری و فلج کردن تارهای صوتی خواهر شوهر دانسته.

در گوشه سمت چپ صفحه ۶۷۵ و نیم خط صفحه بعد کتاب دمپایی ابری، نویسنده گریزی به پایین بودن اعتماد بنفس بانوان و عدم مقبولیت فردی زد و با اشاره به کسب دیپلم افتخار همایش نیروی کار ارزان با هدف کار کنیم تا دستمون جلوی شوهر دراز نباشه، چهارمین دلیل برای کار کردن بانوان را تهیه کنندگان و سرمایه گذاران پکیج های هفده روش قطعی برای از بین بردن پرز قالی پارسالی و خرید قالی جدید دانسته که باعث دیده شدن افراد در مجامع بین الکوچه ای به ریاست اقدس خانم اینا و همسایه سمت چپی اش می‌شود.

نویسنده به تبعیت از زندگی عموی خود در صفحه آخر ضمن تشکر از منابع موثق علی الخصوص شوهر عمه خود از راه اندازی پویش کف گیر زرد با شعاری خطاب به بانوان که یا خودتان این خشونت علیه خودتان را تمام می‌کنید و ما را با یک قرمه سبزی‌ ترش‌ خوشحال یا خودمان دست بکار می‌شویم خبر داد‌. نویسنده در آخر نا نداشت بگوید خداحافظ، اما ما می‌گوییم، خداحافظ.

ثبت ديدگاه




عنوان