اهم فعالیت های کاندیدای محبوب
عرض ارادت، خداقوت و ماچ به مردم

راه راه: اهم فعالیت های کاندیدای نسل پیر و جوان، جناب مهندس دکتر سردار سرافراز استاد گرامی را به اطلاع شهروندان عزیز میرسانیم.

1- عطرافشانی و قرائت سوره ی فاتحه با سه تا قل هوالله بر قبور شهدا
کاندیدای عزیزمان صبح پنجشنبه به همراه هیات بلند پایه متشکل از اعضا ستاد انتخاباتی و همسر و بچه ی دومشان، در گلزار شهدای شهرمان شرکت کردند. همچنین ایشان با شهدا میثاق دوباره بستند که تا جان در بدن دارند از هیچ خدمتی برای این مردم فروگذاری نکنند. ایشان پس از ریزش چندین و چند قطره اشک خاطر نشان کردند “کاش من هم پس از رای آوردن در راه خدمت به مردمم به جمع رفقای شهیدم بپیوندم”. کاندیدای عزیز در پایان یک حمد و سه قل هو اله با قرائت صحیح نثار روح آن نام آوران کرد.

۲- بازدید از کارگران دور فلکه و عرض خدا قوت
کاندیدای محترم و انشااله نماینده ی آتی مردم شهرمان صبح علی الطلوع حوالی ساعت ده و نیم به محل تجمع کارگران روز مزد رفتند. ایشان پای پیاده مسیر آن سمت خیابان تا این سمت را پیموده و درجمع کارگران زحمتکش شهرمان حضور پیدا کردند. گفتنی ست اکثر کارگران برای کار برده شده بودند و تنها تنی چند از اتباع خارجی حضور داشتند. با اینکه تنی چند امکان رای دادن نداشتند اما جناب مهندس به تنی چند خدا قوت گفت. وی همچنین به تنی چند سفارش کرد وقتی کارگران ایرانی آمدند بهشان بگویند که آقای مهندس گفت کلی کار برایشان سراغ دارد. ایشان سپس محل را برای صرف صبحانه کاری ترک کردند.

۳- دیدار با نمایندگان خارجی کشورهای دوست و ابراز هو آر یو ویت ماچ به ایشان.
آقای دکتر عصر شنبه پس از اطلاع از حضور تعدادی توریست اروپایی در شهر، به سرعت دفتر خود را ترک کرده و به استقبال ایشان شتافتند. وی پس از حضور در جمع توریست های محترم که از کشورهای اسپانیا،آمریکا، فرانسه، زلاندنو و توگو بودند نطق غرّایی به زبان انگلیسی فصیح نمودند. ایشان توریست ها را سفرای فرهنگی کشورشان خوانده و افزودند:
Hello. How are u . I am kandid and want to namayandeye majles. Pelease selfi me. Now go konid and tank u with mach.
گفتنی ست درپایان جناب دکتر به مهمانان فرنگی مان چلوکباب داده و با ایشان سلفی نیز گرفتند.

۴- بازدید از خانه سالمندان و دیدار با پدران و مادران عزیز و دادن گل رز طبیعی
جناب کاندیدای محترم وعزیز برای تاکید بر نیکوکاری به پدر و مادر و لزوم احترام به سالمندان و حمایت از از کارافتادگان و در راستای بیانیه گام دوم، به خانه سالمندان شهر رفته و از پدران و مادران چشم به راه دلجویی کردند. ایشان همچنین با اهدا شاخه گل های رز طبیعی از این عزیزان قدردانی نمودند. در بخش دیگری از این بازدید، این استاد فرهیخته و همچنین فرزانه و البته کاندیدای شایسته، در سخنرانی کوتاهی سالمندان را شمع راه و چراغ نیمه سوزان در سختی ها و پستی بلندی های زندگی مدرن دانسته و از بی وفایی ها گلایه کردند.
درپایان این بازدید، استاد معزز از مادر خود نیز دیدار کرده و درحضور خبرنگاران و عکاسان دست و پای مادر خود را به غایت بوسیدند. ایشان همچنین قصد داشتند دست و پای پدر گرامی خود را نیز ببوسند اما متاسفانه باخبر شدند که آن تکیه گاه و مرد روزهای سخت و تنها حامی استاد گرانقدر دوسال پیش فوت شده اند. دکتر بسیار متاثر گشتند. ایشان درپایان مجموعه را به سمت بهشت زهرا ترک نمودند و برای قرائت فاتحه و پخش ده ها بسته خرمای مضافتی اعلا بر مزار ابوی گرامی حاضر شدند.

ثبت ديدگاه




عنوان