تعمیق روابط با کمی درد و خون‌ریزی
فی عقاید الزوجیات

در زندگی متاهلی برای همه چیز هنوز زود است. حتی اگر دو قناری عاشق مابعد نود سالگی را تجربه کنند، حال چه موضوع داشتن فرزند باشد چه غذا خوردن در بشقاب مجزا.

 هرکس چنین سخنانی بر زبان براند حسود زندگی عاشقانه آن دو است. برای رفع بلا در بیوی پیج مشترکشان «من و عشقم یک تیم بوده و بدون هم یتیم هستیم» بنویسند تا به صورت موضعی رفع بلا گردد.

برای دفع دائمی بلا، دخترِ نوه‌ عمویِ‌بابای همسایه‌ آبان‌ ماهی‌شان را در تلگرام بلاک کنند. اگر نوه‌ عموی همسایه‌ آبان‌ ماهی‌شان دختر نداشت، یک غروب جمعه پسرش را در کوچه بزنند.

اگر زنی دید که همسرش توسط جنسِ مخالفِ ناشناسی فالو شده، ابتدا مقداری برگ زرد پیاز، پوست تخم‌مرغ بومی و لاستیک فیلتر هوای پیکان انژکتوری را در یک قابلمه پیرکس در دار به مدت نیم ساعت جوشانده و صاف کند.

سپس دو قاشق غذاخوری زردچوبه به ترکیب اضافه کرده. بعد از نیم ساعت قُل خوردن، سه قاشق سوپ خوری عسل به آن اضافه کند.

سپس گوشی همسرش را در این ترکیب جادویی بیندازد، اگر گوشی سالم ماند که ظن بد برده و زن ناشناس پیج فیک خودش است.

اگر نه فوراً برادران و پسرعموهایش را خبر کند. آنها خودشان مسأله را با چماق پیگیری خواهند کرد.

اگر زنی بود بی برادر، بدون توجه به قیمت سکه مهریه‌اش را اجرا بگذارد، آن زن خودش آنفالو خواهد کرد.

مابقی جوشانده را هم روی پوستش بگذارد که برای رفع جوش‌های سر سیاه معجزه می‌کند.

همواره از اخلاق خوب عشق‌های سابق‌تان برای همسرتان تعریف کنید. زیرا این کار باعث قوام، تعمیق رابطه و افزایش نمک آن می‌شود. کسی که این کار را نکند همسرش اموال پدرش را بالا کشیده، به فرنگستان می‌رود و او مجبور است سر سیاه زمستان خودش تنهایی بچه‌هایش را بزرگ کند.

اگر یک مادر هستید و برای عروس یا دامادتان غذای مورد علاقه خودتان را پختید، باید دستش را تا مچ بخورد؛ وگرنه به شرافت خانوادگی‌تان توهین شده، اگر چنین شد برای بازگرداندن شرافتمندی‌ به خانواده‌تان، حرفِ «نوه‌عمه‌ پنج ساله‌اش» راجع به لباسِ «خواهرِ زنِ همکار شوهرتان از شغل قبلی‌اش (همان دختر دماغ عملیه)» را به رویش آورده، یادآوری کنید که چگونه جلوی خواهرِ زنِ آقای احمدی، همکار سابق شوهرتان، سکه یک پول گشته‌اید.

حال اگر این وسط یکی از فرزندان‌تان سوسه آمد و گفت: «خانواده زن آقای احمدی همکار سابق شوهرتان که اصلاً بدون دعوت آمده بودند عروسی.» با گریه از تعداد کهنه‌هایی که از آن فرزندتان شما شسته‌اید یاد کرده و از مقدارِ بی‌مهری به مادر در بین بچه‌های این دوره زمانه گلایه کنید؛ وگرنه جاری عفریته‌تان در این وانفسای بی پولی می‌رود النگوی جدید می‌خرد.

ثبت ديدگاه




عنوان