کاندیداشو4 / بررسی علمی اقدامات شگفت‌انگیز انجام شده در دولت خاتمی
مملکتی که ما ساختیم

راه راه:
آقای محسن مهر علیزاده، نامزد دوره سیزدهم ریاست جمهوری، دولت حجت الاسلام خاتمی را خفن‌ترین و فضایی‌ترین دولت ایران، خاورمیانه، آسیا و حتی جهان خوانده و اقدامات خود را در آن برهه زمانی غیر قابل انکار دانست.
به گزارش خبرنگار فریز شده ما در دولت هفتم و هشتم، محسن مهر علیزاده از نامزدهای دوره سیزدهم ریاست جمهوری عنوان نمود که طی بررسی علمی صورت گرفته، در دولت هفتم و هشتم اقدامات بسیار زیادی در جهت پیشرفت دولت صورت گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به پررنگ نمودن نقش احزاب و تشکل‌ها در محیط‌های دانشگاهی و فضاهای علمی اشاره نمود. وی عنوان کرد که در آن سال‌ها ما گروه‌ها و احزاب زیادی را در دانشگاه‌ها تأسیس کردیم که خیلی آرام و با متانت به زد و خورد با یکدیگر می‌پرداختند و با زیبایی و هنر هرچه تمام به صورت نظام پنجه می‌کشیدند. اوج این زیبایی و شکوه را هم در تیرماه سال هفتاد و هشت در کوی دانشگاه شاهد بودیم که برخی از این گروه‌ها با اقتدار یکی از بزرگترین همایش‌های علمی کشور را برگزار نمودند. جا دارد عرض کنم این همایش علمی به قدری باشکوه بود که برادرم مصطفی تاج‌زاده به شرکت کنندگان آن اعلام کرد که ادامه‌ همایش از کوی دانشگاه به سمت بیت رهبری منتقل گردد.
وی همچنین نقش خود را آن دوره غیر قابل انکار دانسته و در خصوص نقش برجسته خود در دولت آقای خاتمی در عنوان کرد: بنده صبح به صبح با یک تیشرت سفید در پارک محل با پیرزن‌ها ورزش می‌کردم و توانسته بودم آمار مرگ پیرزن‌ها را از پنجاه پیرزن در روز به زیر ده برسانم. البته مرحوم هاشمی مقداری با این مسئله مخالف بودند که حس می‌کنم به سبب اختلافات ایشان با مادر همسرشان بود.
پایان خبر./

ثبت ديدگاه




عنوان