خبرکش
من استاندار هستم، نه آبدار!

هرخانه یک استخر
در پی بارندگی شدید در آلمان، مسئولان این کشور آب ها را به داخل معابر، کوچه ها و منازل مردم هدایت کردند. آنگلا مرکل با اعلام شعار «هرخانه، یک استخر» گفت: «خیلی خوشحالم که توانستیم برای همه مردم استخر اختصاصی تهیه کنیم.»
همچنین رییس راهنمایی و رانندگی آلمان از مردم درخواست کرد که ضمن همراه داشتن گواهینامه، بیمه شخص ثالث و بستن کمربند، شورت مایو نیز همراه داشته باشند.
رییس «بهشت مریم» اشتوگارت نیز اعلام کرد: «متاسفانه حدود ۱۰۰ نفر از مردم به علت عدم تسلط به شنای قورباغه، جان خود را از دست دادند.»
گفتنی است این طرح در کشورهای جهان سوم با نام «سیل» شناخته می شود.

من استاندار هستم، نه آبدار!
استاندار خوزستان ناراحت شد.
در پی مشکل آب شرب خوزستان و عدم دسترسی صدها روستا به آب شرب سالم، استاندار خوزستان به شدت ناراحت و عصبانی شد. ایشان به خاطر پرسش مجری تلویزیون از وضعیت آب رسانی به روستاهای خوزستان ناراحت شدند. آقای استاندار تاکید کردند که: «مشکلات استان را باید از من بپرسید، نه مشکلات آب؛ مشکلات آب را باید از آقای آبدار سوال کنید.»

قرعه کشی سیمان
طی چند روز گذشته قیمت هر کیسه سیمان از ۳۰ هزار تومان، به بیش از ۷۰ هزارتومان رسید. در پی این اتفاق، رییس اتحادیه مصالح ساختمانی از سهمیه بندی سیمان خبر داد. به گفته ایشان هر نفر می تواند با در دست داشتن کارت ملی و گواهی عدم ساخت و ساز خود و اطرافیان درجه ۱ و ۲ در صف سیمان بایستد و ۳ کیلو سیمان دریافت کند. ایشان همچنین گفت: «برای ساخت بقیه ساختمان می توان از مصالح بومی همچون خمیربازی آریا، چسب شیشه ای و تف استفاده کرد.»

ثبت ديدگاه




عنوان