اخبار کوتاه پزشکی
هموطن فامیلت کجاست؟

راه راه:
باز طب سنتی، ناجی شد: محققان دانشگاه اشتوخزارت آلمان، طبق پژوهش‌های جدید علمی خود در گامی ارزشمند دریافتند که خوردن زردچوبه با آب پیاز و زرشک به بهبود کرونا می‌انجامد. خود همین پژوهشگران جلوی خبرنگاران، سرفه خشک امانشان را بریده بود، ولی بعد از خوردن این محلول معجزه‌آسا، دیگر از شدت دل‌درد، دل‌پیچه و تعجبِ معده، دیگر توانایی سرفه خشک نداشتند و همگی راهی گلاب‌به‌رویتان شدند.

***

جلسه دادگاه رسیدگی به تخلفات پزشکی برگزار شد: در این جلسه، به رسیدگی تخلفات ک.ش به اتهام کوتاه کردن یک سانت از کش های ماسک برای اختلاس از آن‌ها بررسی شد. شاکیان وی که گوششان شبیه به آینه بغل اتوبوس شده بود، متن شکایت خودشان را در جلسه علنی دادگاه بیان کردند. در روند بررسی مشخص شد که وی دارای ۵۰ قطعه زمین در شمال، ۱۰ خانه و مستغلات و نزدیک به ۲۰ میلیون دلار در بانک‌های کشورهای خارجی است که همگی کشف و ضبط شد.

***

دونالد ترامپ در برابر کرونا زانو زد: دونالد ترامپ که به توصیه مادربزرگ خودش، بعد از مصرف چایی‌نبات و بوخور شلغم فراوان، خود را آنتی‌ویروس‌ترین آدم روی کره زمین می‌دانست بالاخره کرونایی شد. گفتنی است کووید۱۹ بعد از یافتن پادزهر چایی‌نبات و شلغم و نیز با حملات چندجانبه ترامپ را از آلوده کرد.

***

هموطن فامیلت کجاست؟ به گزارش رویتررر، ۷۰ درصد فامیل‌های ایرانیان اطلاعاتی هستند و ۸۰ درصد نیز در بیمارستان‌ها سِمتی دارند. ایرانیان آمار دقیق کرونایی‌ها را از اطلاعات و آمار فوتی‌ها را از بیمارستان‌ها دریافت می‌کنند. آمار اخبار ما هم که کشک است.

ثبت ديدگاه




عنوان